Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Filmpje 'hangnetten'

Ga naar beneden 
+5
Jasia
MoniqueBuu
AC!
Wieteke
Mai
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptyma 10 feb 2014 - 9:50

Ik had laatst weer eens een filmpje gemaakt van mijn paarden etend uit hun hangnetten. Het was zo'n prachtige ochtend, dat ik gewoon effe moest filmen glimlach !

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptyma 10 feb 2014 - 23:44

Daar kun je inderdaad tijden naar kijken, naar etende pony's. Helemaal op zo'n mooie ochtend roept het geluid van tevreden malende kaken een groot geluksgevoel op.

Randver ziet er ook in zijn wintervacht nog heel mooi en gezond uit, zeg! Merk je dat hij bij langdurig slecht (nat + winderig) weer last krijgt of valt dat nog mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptyma 10 feb 2014 - 23:55

Wat een mooi, bijna hypnotiserend gezicht zeg  glimlach ! Ook leuk hoe die netten heen en weer dansen en als ze er dan met z'n tweeën staan te eten wacht de ander rustig tot het net weer zijn kant op komt, echt cool om te zien!

En wat woon jij toch in een super mooie omgeving!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydi 11 feb 2014 - 0:57

Wat een mooi gezicht, vooral die lange rij netten in de 2e helft van het filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydi 11 feb 2014 - 2:31

Dank jullie wel voor de leuke reacties glimlach.
Momenteel voeren we de paarden alleen nog uit deze hangnetten, niet meer uit de bakken, omdat ze toen we de bakken ook nog gebruikten, vaak toch de voorkeur gaven aan de netten. Misschien houden ze juist wel van de uitdaging van dat gezwiep van die netten? Of vinden ze het fijner dat ze gewoon om zich heen kunnen kijken i.p.v. dat ze hun hoofd diep in zo'n bak moeten stoppen? Of fijner dat ze iets meer afstand van elkaar hebben, dan bij bv. vier hoofden in een bak? Wie zal het zeggen, ik vind dit tafereeltje in ieder geval nog steeds erg leuk om te zien!

Wieteke schreef:
Randver ziet er ook in zijn wintervacht nog heel mooi en gezond uit, zeg! Merk je dat hij bij langdurig slecht (nat + winderig) weer last krijgt of valt dat nog mee?

Als het echt langdurig nat, koud en winderig is krijgt hij een regendeken op, maar dat is dit seizoen nog niet nodig geweest. En we zorgen ervoor, door het bijvoeren met geweekte Wiesencobs en door hem zo lang mogelijk gebruik van de wei te laten maken, dat hij een klein vetlaagje op zijn ribben blijft houden. Daarnaast eet hij ook mee van het hooi uit de netten, al kan hij het allemaal niet meer zo goed wegkauwen. Maar hij vindt het natuurlijk wel gezellig om 'mee te doen' met de anderen glimlach. Hij doet het in ieder geval nog steeds supergoed! Op naar zijn 39e verjaardag hoera !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydi 11 feb 2014 - 4:07

Wat eten jouw paarden rustig uit de netten zeg, ik ben jaloers haha!

Ziet er erg leuk uit zo, met z'n allen op een rijtje!
En wat is Randver een schatje zeg! Je zou echt niet zeggen dat hij al zo 'oud' is!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydi 11 feb 2014 - 6:21

Jasia schreef:
En wat is Randver een schatje zeg! Je zou echt niet zeggen dat hij al zo 'oud' is!!

Dat vindt-ie zelf ook, haha (een schatje, en nog niet zo oud) grijns ! Ik hoop dat we volgend jaar zijn 40e verjaardag zullen mogen meemaken, dan maken we daar echt een feestje van!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 12 feb 2014 - 1:28

Haha, leuk! Ben benieuwd wat je er dan van gaat maken, want jullie maken nu ook al steeds een feestje van z'n verjaardag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 12 feb 2014 - 1:32

MoniqueBuu schreef:
Haha, leuk! Ben benieuwd wat je er dan van gaat maken, want jullie maken nu ook al steeds een feestje van z'n verjaardag!

Een Paddockparadijs-'reünie' glimlach misschien ? En dat dan iedereen iets lekkers voor Randver meeneemt? En dan meteen ook maar voor mij want ik ben een dag eerder jarig (ik 27, Randver 28 mei) hilarisch !
Zou eigenlijk best leuk zijn nu ik er over nadenk hyper !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 12 feb 2014 - 1:35

Ja, leuk idee! Dan zal ik er zijn. Ik heb nog geen agenda van 2015, maar anders had ik het er gelijk in gezet. grijns 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 12 feb 2014 - 1:44

Hmm... misschien moet ik hier t.z.t. maar eens een apart topic aan wijden glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 12 feb 2014 - 1:56

Goed plan!  compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 13 feb 2014 - 3:39

Marja, wat een leuke uitvinding. De paarden lijken zich prima te vermaken.

Ik heb even gezocht naar meer info op je site over je hang-netjes, maar kon dit niet vinden. Heb je meer info en foto's van de constructie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 13 feb 2014 - 7:39

Gevonden! Ik heb niet goed genoeg gezocht  kritisch 
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 26 feb 2014 - 11:56

Leuk!

En jouw paarden worden niet eens vervelend van dat springgedoe van die netten...
De mijne gaan zelfs in de netten kappen die tegen de muur hangen!

Wat ik zelf wel heel vervelend vind is wanneer de netten buiten hangen in de regen, dan worden die dingen zo loodzwaar voor mezelf om dragen!
Ik ben ook zo heel lang bezig om ze te vullen : zeker zo'n 2uur per dag om netten voor 4 paarden te vullen.
Is dat bij jullie ook zo of ben ìk dat gewoon die zo traag is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptywo 26 feb 2014 - 22:34

ama schreef:
En jouw paarden worden niet eens vervelend van dat springgedoe van die netten...
De mijne gaan zelfs in de netten kappen die tegen de muur hangen!

Ik denk dat paarden juist eerder in een net zullen kappen dat tegen een muur hangt, dan in een vrijhangend net, want dat laatste duwen ze op die manier alleen maar weg. Ik heb mijn paarden eigenlijk nog nooit met hun hoeven in de netten zien kappen.

Citaat :
Wat ik zelf wel heel vervelend vind is wanneer de netten buiten hangen in de regen, dan worden die dingen zo loodzwaar voor mezelf om dragen!

Kruiwagen knipoog ?

Citaat :
Ik ben ook zo heel lang bezig om ze te vullen : zeker zo'n 2uur per dag om netten voor 4 paarden te vullen.
Is dat bij jullie ook zo of ben ìk dat gewoon die zo traag is?

Hm, dat is wel heel lang ja verontwaardiging ... Hoeveel netten vul je dan per dag? Wij vullen (voor 7 paarden) 2 x per dag 7 netten en 1 x 6 netten (dan staat Randver nl. op de wei), ik doe er daar 13 van (6 + 7) en mijn man 7. Ik denk dat ik in totaal 3 kwartier à een uur mee bezig ben met die 13 netten. We hebben het onszelf wel zo gemakkelijk mogelijk gemaakt: mijn man heeft een hooikar gefabriceerd (zie foto) die we steeds opnieuw vullen met de voordroog uit de grote pakken.

Filmpje 'hangnetten' Foto800-DV3XSGCE

De hooinetjes kunnen we aan de draadmatzijwanden van de hooikar vasthaken, zodat ze heel gemakkelijk te vullen zijn. Dan is er nog een soort houten plateautje dat bovenop de kar kan en waar ik het uit elkaar gehaalde hooi op kan leggen, zodat ik niet zo voorover hoef te bukken als de kar leger raakt (beter voor mijn rug dus knipoog ). Ik denk dat het heel veel tijdwinst kan opleveren als je het vullen van de netten voor jezelf zo handig en praktisch mogelijk maakt.
En verder beschouw ik het gewoon als een 'meditatief' werkje, net als mestruimen. Dat geeft veel meer ontspanning dan steeds maar te denken 'pfffff, wat duurt het lang en wat moet ik er nog veel'. Ik zeg niet dat jij dat doet hoor knipoog maar ik had in het verleden zelf wel dat gevoel en nu eigenlijk niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 0:11

Ik heb doorgaans ronde hooibalen die ik moet uit mekaar trekken en dat is heel dikwijls lastig en gaat met kleine pakjes dus dan duurt het lang voor het net vol is.
Ik heb nu zo'n 8-tal netten voor 4 paarden, verschillende groottes.

Ik heb wel het probleem dat ik door mijn fibromyalgie weinig kracht heb en regelmatig veel pijn (ook) in mijn handen en armen en dat helpt natuurlijk niet om snel vooruit te raken met dergelijk werk...  En ik sta er bijna altijd alleen voor.

Het gaat een stuk sneller wanneer ik de kleine baaltjes in een groot net kan steken maar laat die hier nu bijna niet te vinden zijn, dus die moet ik echt houden voor wanneer het te moeilijk wordt om hooi te trekken.

Omdat die natte netten zo zwaar worden om op te hangen, probeer ik bij nat weer alles in hun stal te hangen. Die is niet zo groot maar ze zoeken het dan zelf wel uit wie waar mag eten.

Filmpje 'hangnetten'  border=" />

Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 0:12

verdorie, nu is die foto toch verdwenen... stond nochtans mooi in het voorbeeld  verwarring 
[img]Filmpje 'hangnetten' 25ula41[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 0:13

en in tweede poging dan toch gelukt precies... sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 0:35

ama schreef:
Ik heb doorgaans ronde hooibalen die ik moet uit mekaar trekken en dat is heel dikwijls lastig en gaat met kleine pakjes dus dan duurt het lang voor het net vol is.

O, die balen zijn inderdaad vervelend... Hier in de buurt worden bijna alleen grote rechthoekige balen (van ca. 500 kg) geperst, maar die ronde ken ik nog van een stage bij een paardenmelkerij in Brabant.
Bij grote rechthoekige balen kun je gemakkelijk één grote plak plat op de grond leggen, en als je dan het net er tegenaan legt en je met je voeten het net strak op de grond houdt, kun je het hooi er vrij eenvoudig in schuiven.

Ik vul per dag 2 netten met elk ca. 10 kg hooi, en 2 netten met elk ca. 5 kg hooi (voor 2 pony's in totaal). Denk dat ik daar 15-20 minuten mee bezig ben. Het meeste gedoe is nog om de gevulde netten in een extra net te schuiven. 's Ochtends heb ik langer werk met uitmesten, dus meestal vul ik 's avonds ook alvast de kleine netten voor de volgende ochtend. Mijn hooibalen liggen onder een groot zeil, dus dan is het wel erg fijn als je 's ochtends niet alle autobanden aan de kant hoeft te schuiven en het (natte, blubberige...) zeil moet terugslaan, maar alleen een paar al gevulde netten onder het zeil vandaan hoeft te trekken  knipoog.

Het stuk tussen de ingang van de track en de hooibakken is gelukkig verhard, dus hoef ik maar een meter of 10 met de gevulde netten te zeulen. Daarna kunnen ze gewoon op de kruiwagen. Een heel stuk fijner dan in het eerste jaar, toen ik voor 4 paarden met megazware netten op m'n rug door de klei moest ploegen... Toen had ik in de wintermaanden en de eerste tijd daarna geregeld kramp in m'n hand (ook thuis en 's nachts), dus dat was niet echt een goed teken...

Kun je die ronde balen trouwens niet op hun kant leggen en dan steeds een stukje verder afrollen, of hebben jullie daar de ruimte niet voor? Ik denk dat de plakken dan beter gescheiden zouden blijven en gemakkelijker loskomen dan wanneer je er handmatig steeds een stuk vanaf trekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 1:12

Inderdaad geen ruimte genoeg om de balen af te rollen...  Ik moet ze dus laten rechtstaan en afhankelijk hoeveel er nog in de ruimte staan kan ik aan 1 of beide kanten afhalen.

Het blijft een zoeken naar een mogelijkheid om eens wat tijd en energie over te houden om ook nog iets te doen met de paarden zelf ipv enkel uitmesten en hooi geven.

Ik ga binnenkort nog een heel groot net bestellen, op maat, om over een volledige baal te doen zodat ik hen dan terug in de hooiruif kan laten eten.
Maar dan staan ze weer altijd stil rond die hooiruif, dus da's dan ook weer niet goed...
nu bewegen ze regelmatig van het ene net naar het andere, enkel Tachat niet. Met zijn hanetred problemen plaatst hij zich doorgaans voor een net en beweegt daar enkel van weg wanneer hij wil gaan drinken of, bij beter weer, wanneer ze allemaal terug naar de weide trekken.

De situatie is al heel goed gebeterd voor hen: ze staan nu in de winter ook regelmatig met hun benen droog en zo maar er blijven altijd andere problemen opkomen...
Wanneer ze nu zo in de stal staan dan plassen ze daar ook en dan krijg ik dat niet opgedroogd! De hoefkapper zei dat hun hoeven naar urine ruiken, nogal wiedes... met 4 op zo'n kleine ruimte en vochtigheidsgraad zo hoog dat niks opdroogt.  denken 

Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 1:45

Wij hebben ook grote ronde balen waar we zelf plukken vanaf moeten trekken. Maar de buitenste randen vallen vanzelf al wel naar beneden toe, je hoeft toch niet heel hard te trekken?
Wij hangen de netten in een kliko, en vullen hem dan:

Filmpje 'hangnetten' Foto650-VW7HIZQJ

Moet je na afloop nog wel het net eruit trekken, maar je kan de kliko ook op z'n kant leggen.
Misschien brengt dit je op een idee, want ik zie dat jij een andere soort netten hebt dan ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptydo 27 feb 2014 - 8:35

Mijn netten zijn inderdaad heel verschillend, een ander soort touw en ze zijn ook bijna allemaal verschillend van maat en model.
Omdat ik begon met netten die ik over de plastic bakken wou hangen maar de bakken worden bijna afgebroken.... (zoals die van Wieteke) Dus heb ik ze tot zakken omgevormd.
Ik zal een soort van 'hanger' moeten fabriceren waar ik de zakken kan aanhangen zodat ze open blijven om ze te vullen, dat zou al veel helpen want nu moet ik met 1 hand open houden en met de andere hand het hooi erin steken... niet echt praktisch  verontwaardiging 

De balen staan nu op hun ronde kant, zo valt er gemakkelijker een deel naar beneden.
Zet jij ze op hun platte kant dan?
Dat vond ik moeilijker omdat ik er dan moest rond lopen en daar heb ik niet veel plaats voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptyvr 28 feb 2014 - 3:46

Bij mij staan ze op de platte kant ja.
Als je de netten ergens aan kan hangen dat ze open blijven scheelt dat veel in het vullen. Kun je geen haken aan een muur maken oid?
En dan nog iets er tegenover?
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Emptyvr 28 feb 2014 - 4:01

Daar ben ik nu over aan het denken ja maar die moeten inklapbaar zijn want mijn ruimte is echt niet zo groot en daar moet de voorraad (hooi e.a.) staan, de (grote) hakselaar en voorlopig ook de tractor nog want we hebben nog geen garage.
Ik moet daar dus altijd door kunnen.

Och, het is roeien met de riemen die we hebben zeker?
Maar het blijft zwaar werk, zelfs al hebben we nu al zoveel verbetering aangebracht.
Of ben ik het die telkens nog zwakker word?  verdriet 

In het maart budget ga ik proberen een heel groot net te kunnen kopen dat ik over een volledige baal kan leggen. Dan kan ik de hooiruif terug gebruiken, dat scheelt zeker de helft in het vullen van de andere netten dan denk ik, want dan hebben ze altijd aan de grote baal ook nog eten.
Ik hoop enkel dat ze dan toch nog wat gaan over en weer wandelen en niet alleen bij de hooiruif gaan blijven staan...

Vanochtend was het hier  zon !! en zijn ze alle 4 de berg af gegaan om beneden te gaan rusten. Wanneer ik dat zie maakt dat toch weer veel goed...  ja 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Filmpje 'hangnetten' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje 'hangnetten'   Filmpje 'hangnetten' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Filmpje 'hangnetten'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van mijn hooibakken
» Nieuw hier ;)
» leuk filmpje
» Filmpje van Marja's PP in Duitsland
» Filmpje hangnet vullen in de modder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: