Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik zal mezelf ook even voorstellen

Ga naar beneden 
+6
inge
Jolies Allures
árangur
Joyce
Sussie
Karin
10 plaatsers
AuteurBericht
Karin




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-01-11

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyza 26 okt 2013 - 21:20

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje lid en heb al e.e.a. van het forum gepikt en in gebruik genomen. Dus vandaar dat ik me nu maar eens voorstel.
Ik ben dus Karin, woon in Noord-Brabant in Het Land van Heusden en Altena. Ik ben getrouwd en wij hebben 3 kinderen, 1 zoon en 2 dochters. De dames zijn ook besmet met het paardenvirus en mijn zoon heeft ook paardgereden maar ja als je naar het voortgezet onderwijs gaat is het niet zo stoer meer! (Op de dagen dat ik werk geeft hij ze wel te eten en gaat hij wel poepscheppen als hij thuis komt van school compliment ).
Wij hebben 2 pony's, Cheyenne een B-pony van 12 jaar en een kruising Shetlander Buster van ruim 3 jaar. Ikzelf ben al jaren op zoek naar een gangenpaard of Criollo (het liefst allebei) maar ja, de crisis..........Ze staan dus aan huis. We hebben de afgelopen jaren een nieuwe stal gezet die we gebruiken als schuilstal en voorraad ruimte. Daarbij 2 zandpaddocks en een paar weken geleden is onze boomgaard opnieuw ingezaaid met speciaal paardengras. We hebben ook een mestopslag gemaakt (voorheen brachten we de mest iedere zaterdag naar de milieustraat, dus dat scheelt nu weer veel tijd). Eigenlijk hadden we dit jaar de paddocks nog willen aanvullen met zand maar dat komt in het voorjaar wel weer. Nu weer binnen aan de slag!
Ik ga proberen een aantal foto's te posten.

Groetjes,

Karin
Terug naar boven Ga naar beneden
Sussie

Sussie


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 08-10-13
Leeftijd : 39

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyza 26 okt 2013 - 22:06

hallo Karin.
ik ben hier zelf ook nog niet zolang maar haal hier ook Veel info vandaan. Welkom in ieder geval.
groetjes Susanne
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 0:20

heej Karin,
Leuk je hier tegen te komen.
Enne jou gangenpaard komt vast nog wel op je pad!
oren en ogen open houden knipoog.

zelf ervaar ik dit forum als respectvol en leerzaam. openstaan voor ideeën en mogelijkheden om de paarden een zo'n natuurlijk mogelijke leefomstandigheden te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 0:24

Hoi Karin, welkom! Leuk dat de kids ook paardrijden, ik hoop dat de mijne het ook leuk gaat vinden grijns 
toen ik je post zag moest ik aan deze advertentie denken
KLIK grijns grijns 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolies Allures

Jolies Allures


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dordogne, Frankrijk

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 2:30

Hoi Karin,
Welkom op dit interessante forum. Er zwerven hier genoeg gangenpaarden eigenaren rond. Zelf hebben wij Tennessee Walking Horses en Mangalarga Marchadores. Maar het is echt waar wat ze zeggen, dus een gewaarschuwd mens telt voor twee: het is erg besmettelijk dat gangenpaardenvirus. First you ride one, then you own one (and very soon, many more) zwaaien 
We begonnen met twee en zitten nu met twaalf (binnenkort elf, omdat er één verkocht is)...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joliesallures.free.fr
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 4:09

welkom hier...
enuh hier zitten idd vele gangenpaarden liefhebbers ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolies Allures

Jolies Allures


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dordogne, Frankrijk

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 9:17

Is het daarom zo rustig op het gangenpaardenforum? Ze zitten allemaal hier te beppen.grijns 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joliesallures.free.fr
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyzo 27 okt 2013 - 9:38

Jolies Allures schreef:
het is erg besmettelijk dat gangenpaardenvirus. First you ride one, then you own one (and very soon, many more) zwaaien 
Uhm... ik geloof dat dat ook voor mij opgaat lekker puh . Tja, gangenpaarden zijn nu eenmaal LEUK!!!

Welkom op het forum Karin! En veel succes met je zoektocht naar een leuk gangenpaard glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptydi 29 okt 2013 - 8:09

Hey Karin, welkom hier. Ik ben het helemaal met Dorien (Jolies Allures) eens over de besmettelijkheid van een gangenpaard. Hier lopen nu 3 Tennessee Walking Horses, maar moet me erg inhouden om dat niet méér te laten worden. Het is maar goed dat we daar geen ruimte meer voor hebben.

Veel plezier met het opdoen van inspiratie hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Karin




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-01-11

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptydi 29 okt 2013 - 19:39

Heel erg bedankt allemaal voor het warme welkom!
Foto's plaatsen is me nog niet gelukt. Ik zal het komend weekend opnieuw proberen.

Groetjes,

Karin
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptydo 31 okt 2013 - 21:00

Hoi Karin,

Welkom hier!

Volgens mij ben ik een van de weinigen hier zonder gangenpaard, maar ik kan je zeggen dat harige driegangers ook verslavend kunnen zijn... Tot nu toe kan ik me tot twee beperken, maar hoop stiekem ooit nog een grotemaats shetlander of twee toe te voegen, om Dibble en Thyler wat meer een kuddegevoel te geven. Als onze wei wat gunstiger had gelegen (niet op vette kleigrond), hadden er vast al een paar harige monsters extra gestaan knipoog .

Groetjes,

Wieteke
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyvr 1 nov 2013 - 4:31

paarden kunnen zowiezo een verslavende werking hebben, haha.
hier staat ook een niet gangenpaard hoor, die is me meer dan heilig en dierbaar!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Emptyvr 1 nov 2013 - 11:03

Welkom!

Bij mij gewone paarden waar ik ook niet op rijd dus het maakt niet veel uit hoeveel gangen ze zouden hebben glimlach 

Sowieso is het paardenvirus heel gevaarlijk... ik had op 6 maanden tijd 3 paarden en een paar jaar later nog een 4e erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen   Ik zal mezelf ook even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik zal mezelf ook even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zal mezelf ook even netjes voorstellen :-)
» ff voorstellen
» Even voorstellen...
» Even voorstellen :)
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: