Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 het wiel uitgevonden

Ga naar beneden 
+5
Jolies Allures
inge
Mai
Joyce
Sussie
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jolies Allures

Jolies Allures


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dordogne, Frankrijk

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Emptyzo 27 okt 2013 - 22:02

Bij ons ligt er steeds een "wilde" kat op één van de hooibalen en daar eten de paarden dan maar een beetje omheen..

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Foto-OSBY3GXM
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joliesallures.free.fr
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Emptyma 28 okt 2013 - 6:41

Jolies Allures schreef:
Bij ons ligt er steeds een "wilde" kat op één van de hooibalen en daar eten de paarden dan maar een beetje omheen..
Haha, die kat ligt daar zo 'verdekt opgesteld', alsof ze op een onverwacht moment een leuke verrassingsaanval gaat doen zweep !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Emptydi 29 okt 2013 - 3:41

denk dat die van mij niet onder de indruk zullen zijn van poes :< en maken er gewoon een samen zijn feestje van
Terug naar boven Ga naar beneden
Sussie

Sussie


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 08-10-13
Leeftijd : 39

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Emptydi 29 okt 2013 - 18:45

Gisteravond zat de bak weer vol... En nog een paar keer... Nu moet overweeg ik toch om de kat af te leren om in de bak te gaan liggen, alleen weet ik niet hoe?! Heb al een andere bak neer gezet, maar dat vindt de kat niet goed genoeg frustratie 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sussie

Sussie


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 08-10-13
Leeftijd : 39

het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Emptywo 20 nov 2013 - 10:19

Even een kleine update over het slowfeeden van Justine. Ze is dat dus echt niet gewend. Ze kan zich inmiddels goed redden met de "normale" netten van de welkoop. Dus de maaswijdte van 7cm, zoiets tenminste. De zelfgemaakte netten van de welkoop aanhangernetten vind ze volgens mij lastiger, want die bewaard ze tot het laatst. Daar mogen de kleintjes als eerst uit eten. Waar ik zio 4x per dag moest voeren, kan ik nu ineens 2x per dag voeren. Er blijft altijd wat inzitten grijns Nu hebben ze even geluk, nu ik op vakantie ben, want mijn schoonvader (van boven de 70) vind het maar niks om die netten te vullen. En met zijn longen is dat ook niet heel verstandig denk ik. Dus nu krijgen ze los hooi en onbeperkt stro. Na de vakantie, wordt het weer slowfeeden grijns  Wat zullen ze balen. Ik ga het hooi vermengen met het stro, omdat ze dan nog wat langzamer gaan eten. En niet teveel calorieën binnen krijgen. Dit omdat Justine toch echt wat kilootjes kwijt moet. (volgende week laat ik de veearts nog wel even komen, omdat ze misschien drachtig is)
Dus de netten van de welkoop bevallen goed en de bak ook. Ik wil er nog een paar maken, zodat ik ze op verschillende plekken kan zetten. Ik vind alleen de bak nog wat te licht. Ze trekken deze omhoog, als ze hooi uit de netten pulken. Wat raden jullie aan. Tegels onderin leggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het wiel uitgevonden   het wiel uitgevonden - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het wiel uitgevonden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: