IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Deel | 

Verzorg(st)er gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
ponylady

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

BerichtOnderwerp: Verzorg(st)er gezocht   wo 11 sep 2013 - 7:45

GEZOCHT : verzorg(st)er omgeving Bergen op Zoom

Heb je een Natural Horsemanship instelling en interesse in RechtRichten / Academische Rijkunst (Bent Branderup) , maar zelf geen paard/pony ?

Ik zoek een verzorg(st)er vanaf 20 jaar met verantwoordingsgevoel om samen mijn 2 pony's te verzorgen en trainen .
Voorkeur gaat uit naar iemand die minimaal 3x per week in de middag met de pony's bezig wilt zijn .

De pony's staan op een prachtige , rustige prive lokatie waar ze 24/7 vrij buiten lopen en de beschikking hebben over een ruime schuilstal .
Er is een aparte , ruime wei waar je kunt trainen en spelen .
Aangezien er geen stroom aanwezig is kan er alleen met daglicht getraint worden .

Mijn slimme , ondeugende Shet kent de 7 games van Parelli (grondwerk) .
Maar ook Lange Lijnen - Vrijheidsdressuur - Rechtrichten e.d. vindt hij zeker erg leuk !

Voor mijn lieve , gevoelige Painthorse merrie zoek ik iemand die ervaring heeft met RechtRichten / Academische Rijkunst , om haar hierin verder te beleren .
Of iemand zonder ervaring die bereidt is zich hierin verder te verdiepen en regelmatig lessen wilt gaan volgen (lessen zijn voor eigen rekening).

Ik vraag er geen geld voor maar een handje helpen hoort erbij !
Samen de mest opruimen en de wei onderhouden .

Heb je interesse stuur me dan een berichtje met een omschrijving van jezelf en je paardenervaring .

Laatst aangepast door ponylady op wo 11 sep 2013 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down

Verzorg(st)er gezocht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: