Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Goedemorgen iedereen :-)!

Ga naar beneden 
+7
inge
riegje
Joyce
MoniqueBuu
Wieteke
Mai
AC!
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyvr 2 aug 2013 - 21:49

Haha ja inderdaad on topic (ik ben heel erg goed in afdwalen haha)!!
Wij hopen ook snel te verkopen en hebben nog steeds goede moed.. Wij hadden inderdaad ook al het gevoel dat er weer meer verkocht wordt.. Helaas betekend dat ook dat de huizen die we leuk vinden weer meer verkocht worden! Maar we blijven positief ja 
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyvr 2 aug 2013 - 22:46

je kan ook paradijsjes maken op een kleiner oppervlakte knipoog 
De droom maak je zelf...
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyza 3 aug 2013 - 9:54

Absoluut!! En de droom is er ook al grijns !! Alleen een pp op 13m2 balkon wordt wat krapjes haha.. knipoog 
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyza 3 aug 2013 - 20:35

dat is idd een beetje aan de kleine kant knipoog.
Veel mensen verbazen zich over ons stukje grond, onze kavel is in totaal 5700m2.
Maar door de manier van indeling en het feit dat het een stuk is wat langzaam in een punt uitloopt, geeft het erg veel bewegingsruimte. er kan op zo'n 250 meter aan 1 stuk gerent worden, hierdoor gaan ze soms dus ook echt heel hard.
Gisteren had ik veulenbezoek en die viel het ook op, zelf hebben ze meer ruimte voor de paarden maar doordat het meer een vierkant stuk is, word het anders benut.
Een vriendin van mij heeft 8000m2 en die blijft volhouden dat het hier groter is.
Bij ons staat ons huis oprit en tuin ook op dat stuk, dus ik schat zo in de dat het stuk van de paarden zo'n 4500m2 is. Is een gokje.
Het hoeft niet super groot te zijn om er wat van te kunnen maken.
In brazilie vroeg menig boer hoeveel hectaren zij hadden, ehm, niet eens 1 hele hectaren:huh?: die schrokken zich rot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyza 3 aug 2013 - 22:13

En daarom is het PP ook zo geweldig! Want stel je voor Joyce dat je dat heerlijke race-pad niet had; dan had je wat paddockjes en een stukje wei en dan viel er niet zoveel te bewegen voor de paarden in de tijd dat ze niet op de wei zouden staan. Ik vind het PP nog steeds GENIAAL glimlach !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyza 3 aug 2013 - 22:17

Ja ik ook! En dank je Joyce.. Dat sterkte mijn weer.. Wij kijken nu naar percelen van die grote! Dus ik droom lekker verder glimlach 
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyzo 4 aug 2013 - 6:37

wij hebben hier ongeveer 4ha, waarvan ongeveer de helft wordt gebruikt als weide, de andere helft om hooi te maken.
Maar wij hebben slechts ongeveer 25% van het nodige hooi uit eigen productie... dat is het grootste probleem hier! Goed hooi vinden, liefst in baaltjes ipv die grote 'ballone' en hopelijk aan minder dan 20 euro per 100 kilo... Dan nog een schuur liefst waar het kan droog staan, want dat hebben we ook nog niet en ik vind er geen om te huren :-(



Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyzo 4 aug 2013 - 7:07

Wow, wat gaat het hard hier... even een paar dagen niet op 't forum en ik kan een avond lang bijlezen.

Dat je voor een leuke plek niet veel grond nodig hebt kun je ook bij mij komen bekijken, denk dat ik ook echt niet meer dan een halve ha. heb. Altijd welkom om langs te komen om te kijken als je wilt.
Kun je gelijk kennis maken met een kruising Hucul/Konik, als we 't toch over paarden'rassen' gaan hebben.
Ook ik was héél gecharmeerd van de Highlanders, bijna een veulen uit Schotland gekocht maar de kosten waren toch net wat te hoog (transport bleek duurder dan het veulen). Toen naar kruising fjordjes gaan kijken. M.n. kruising fjord x Paint of Quarter lukken over het algemeen érg leuk en hebben het robuuste van de fjord, rijtypische van de Paint/Quarter en het coole van beide. Maar toen kreeg ik van een vriendin een mailtje met de link naar Raya's advertentie en was ik verkocht. Ook robuust als de Highlander maar toch weer anders ook. Dus naast al die leuke rassen om te overwegen, lopen er ook nog es héél veel leuke kruisinkjes rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Emptyzo 4 aug 2013 - 20:52

Ja ik veroorzaak mede die stroom aan berichtjes haha bescheiden  !! Maar aangezien de berichtjes ook op mijn telefoon binnenkomen is het soms erg verleidelijk (zeker op mijn werk waar ik nu zit..) even te reageren!

De kruising waar jij het over hebt.. Staat er toevallig ergens op het forum een fotootje? Als ik Google krijg ik allemaal verschillende foto's! Ben benieuwd! Hou ook alle opties open en ben nu sterk aan het twijfelen voor welke leeftijd ik zal gaan! Dus alle tips zijn ook op dat vlak zeeeer welkom glimlach !

En dat aanbod om te kijken.. Graag.. Nu eerst het huis met de grond bemachtigen en dan kom ik graag n keertje langs ja  !

We zijn zaterdag weer even gaan kijken bij het huis waar ik zo verliefd op ben en ook in de omgeving.. Nu weet ik het helemaal zeker! Daar wil ik wonen.. Nu helaas dat huis van ons nog zien kwijt te raken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen iedereen :-)!   Goedemorgen iedereen :-)! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen iedereen :-)!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dag iedereen
» Vraagje aan iedereen over mijn onderschrift

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: