Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 eindelijk eens foto's van mijn PP

Ga naar beneden 
+4
Mai
Joyce
Wieteke
MoniqueBuu
8 plaatsers
AuteurBericht
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 9:23

Eindelijk heb ik gister met het mooie weer eens foto's gemaakt van mijn hele PP. Ik zit al die tijd te wachten tot echt alles helemaal af is. En nu is het bijna zover, want ik geloof dat de laatste schuur nu echt binnenkort gebouwd mag worden. Maar toch maar vast foto's gemaakt.
Excuses, maar ik heb niet uitgemest voordat ik rond ben gelopen voor de foto's.

De mest is net uitgereden, waardoor de weide wat bruin lijkt. Op één van de foto's is Bert ons land aan de schuin-overkant nog aan het slepen na de bemesting.

Ik zal eerst even proberen hierin het topic nog even de plattegrond te plaatsen, zodat jullie me kunnen volgen op het pad.
eindelijk eens foto's van mijn PP Foto-H6B7WZOC-D

En dan hier de link naar het album van ons paradijsje: http://www.mijnalbum.nl/Album=SVJIRGLK

Op het pad maak ik eerst een foto naar rechts, waar 2 paarden bij de hooibak staan, maar ik sla vervolgens linksaf om mijn wandeling te beginnen. De meeste foto's kijk ik vooruit of opzij, en een aantal kijk ik even terug. Veel plezier, ik hoop dat jullie mijn wandeling kunnen volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 19:41


shock

Ok, nu durf ik dus nooit meer foto's te plaatsen hier lekker puh .

Maar even serieus: wat een prachtige track hebben jullie, zeg! Die zandpaden zien er echt enorm netjes uit! Hadden jullie die nou gemaakt door de bodem te laten keren? Ik vind ze er namelijk heel mooi vlak uitzien, net alsof het laagje zand over fundering of een vaste ondergrond is. Heel mooi! Had verwacht dat je bij gekeerde grond een diepere zandlaag zou krijgen, waarin kuilen ontstaan door de paardenvoeten. Dit lijkt wel een jeu-de-boulesbaan, hi hi.

Ik zou wel weten waar ik mijn pony's heen zou sturen als ik om de een of andere reden niet meer zelf voor ze zou kunnen zorgen compliment .
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 21:44

leuke foto's monique.
Ideetje om een open dag te organiseren? dan kan iedereen meegenieten van jullie paradijs!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 21:56

Het grootste deel is inderdaad omgekeerd. Maar dat het zo mooi vlak is, hebben we vooral aan Bert te danken. Die gaat af en toe de hele track over, met het bakje voorop de trekker, en de weidesleep erachter. Vooral voordat het gaat vriezen, want anders hebben we toch wel een 'benenbreek'-pad.
eindelijk eens foto's van mijn PP Foto-BUCQ3EIA-D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 21:58

Joyce schreef:
leuke foto's monique.
Ideetje om een open dag te organiseren? dan kan iedereen meegenieten van jullie paradijs!
Dankje!
Als er meer mensen zijn die dat leuk lijkt, dan doen we dat graag een keer als de schuur klaar is. En die hopen we nu echt dit voorjaar te mogen gaan bouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptydo 7 maa 2013 - 23:54

Wow Monique wow, wat ziet het er allemaal prachtig uit bij jullie! Als ik de foto's bekijk kan ik echt voelen hoeveel liefde en aandacht jullie erin gestoken hebben, echt een plek met een heel goede energie. Ik weet zeker dat paarden bij jullie een perfecte, vredige oude dag kunnen beleven. Complimenten compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyvr 8 maa 2013 - 1:14

Wow wat mooi en supernetjes zeg! compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyvr 8 maa 2013 - 1:46

Amai, ik heb nog veel werk te doen vooraleer ik nog maar iets ga hebben dat van ver in de buurt zal komen hiervan...

Proficiat!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyvr 8 maa 2013 - 4:20

Dank jullie wel! Ik wordt er helemaal stil van.

@ Marja, er is hier op deze plek ook al een bepaalde, hele fijne, energie. Blijkbaar zijn we er goed in geslaagd, die nog meer naar voren te laten komen. We gaan ervoor, om de paarden hier een geweldige oude dag te bieden.. Ook daarvan zit een klein stukje in onze naam 't Was 't Weerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyvr 8 maa 2013 - 7:39

Erg mooi en netjes!
Hoeveel paarden hebben jullie nu lopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyvr 8 maa 2013 - 9:27

Dankje. We hebben 11 paarden hier, 4 van onszelf en 7 anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyza 9 maa 2013 - 2:57

MoniqueBuu schreef:
@ Marja, er is hier op deze plek ook al een bepaalde, hele fijne, energie.
Ik weet wat je daarmee bedoelt Monique. Op mijn woonplek is dat precies zo. Toen we hier de eerste keer gingen kijken zag het er eigenlijk allemaal heel grauw en troosteloos uit (en het regende ook nog eens); geen sprietje groen, grauwe muren, bruine, afgebladderde kozijnen, kortom, geen erg vrolijke uitstraling. Maar toch voelde de energie hier heel goed. Toen we hier net woonden kwam er een keer een tante van me op bezoek, die medium was. Ze liep hier rond met een heel tevreden gezicht en zei dat de energie hier zo goed was, dus dat was een mooie bevestiging van wat we zelf ook al gevoeld hadden.
Helaas weten we ook hoe het voelt om te wonen op een plek met een slechte energie. We woonden ooit in een hoekhuis (huur) van een rijtje, in zo'n doorsnee 'gezinswoonwijk'. In de twee jaar dat we er gewoond hebben gebeurde er een en al ellende daar. We troffen het huis al totaal vervuild aan, echt te smerig voor woorden. Vervolgens werd ik in dat huis ziek, al onze katten werden er ziek, en het huis was vergeven van de spinnen en mieren, griezelig gewoon. Gek genoeg zaten ook altijd alle katten uit de buurt in onze tuin. In de keuken zat altijd alles onder de schimmel, tot zelfs in de lades toe. Later las ik ooit eens dat plaatsen met ondergrondse wateraders mieren, spinnen en katten aantrekken en ongezonde plaatsen zijn. Nou, dat klopte wel. De vorige bewoner was trouwens ook in dat huis ziek geworden en overleden. Ik was blij toen we er uiteindelijk weg waren! Een jaar later kreeg ik alsnog kippenvel toen ik hoorde dat de (nog heel jonge) vrouw die na ons in dat huis was gaan wonen er ook ziek was geworden en inmiddels zelfs was overleden. Brrrrrrrrrrr!
Dezelfde tante die trouwens over de energie van onze huidige plek zo te spreken was, vertelde me over dat vorige huis dat de energie daar helemaal niet pluis was... Enneh, bijgeloof of niet, maar het was ook nog eens huisnummer 13 krankzinnig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyza 9 maa 2013 - 7:27

Wat een nare ervaring in dat andere huis. Maar fijn dat jullie nu ook op zo'n 'goede' plek wonen!
Toen we bezig waren een plek te zoeken waren we ook op een plek, die behoorlijk vergelijkbaar was met deze. Dichtbij het bos, huis zou nieuwgebouwd moeten worden, en grote schuur erbij. Maar daar hield de vergelijking ook op. Daar voelde het helemaal niet goed, en wat dat dan precies is, dat kunnen niet goed uitleggen. En we kwamen hier, en we waren gelijk verkocht.
De makelaar die Bert z'n boerderij heeft verkocht, die gaf wel eens lezingen. Daarin vertelde hij, dat als je opzoek bent naar iets nieuws, je moet zoeken naar de 3 P's: Plek, Plek, Plek. Wat had hij daar ontzettend gelijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyzo 10 maa 2013 - 0:23

Ja, helemaal waar glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptyzo 10 maa 2013 - 19:45

ehm, bij ons op stal zitten ook veel katten, allereerst onze eigen 4 plus aan komen lopertjes, ik ga er nog maar vanuit dat het komt omdat wij (lees mijn man) nogal royaal voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
jannekevedder

jannekevedder


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 13-11-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Peize

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptywo 13 maa 2013 - 0:54

Ooooooooo Monique wat prachtig!!!!!!!!
Ik zou ook zo mijn dieren naar je toe willen brengen. Niet alleen om hoe het er uit ziet, maar idd ook om wat voor prettige energie het uitstraalt!!
Een echt Paddock PARADIJS!!

Net zoals Marja heb ik ook een slechte ervaring met een woonlocatie.
Energie voelde slecht, alles onder de schimmel, 2 vorige bewoners overleden, 1 van onze katten verdwenen, wij werden alsmaar vermoeider etc.
De plek was echt niet goed. Nu zijn we er weg en is er een leiding is huis geknapt (ondanks dat wij het water hadden afgesloten). Het huis is nu echt onbewoonbaar.
Heel jammer, want het was bij het bos met veel land en van af het erf hoefde je max 50 meter te stappen en je reed al op zandpad en in het bos.

Ook waar we nu wonen voelt als tijdelijk.
Zo zie je maar dat de plek idd zooooooo belangrijk is. Het moet GOED voelen.

Gefeliciteerd Monique met deze heerlijke plek.
En dan zijn de uitrij mogelijkheden bij jullie ook nog eens geniaal!!!!!
Je zal er vast veel van genieten :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptywo 13 maa 2013 - 1:53

Dankjewel Janneke. Ik duim voor jullie dat je ook nog eens zo'n plek vind.
De uitrijmogelijkheden kan ik hier alleen maar een vette 10 geven. Voordat we de plek hier gevonden hadden, stonden Omar en Jake in pension in Balloo. Ik vond het best moeilijk om te besluiten daar weg te gaan, ook al was het om te gaan samenwonen met mijn grote liefde. De pensionstal in Balloo krijgt van mij ook een 10, maar de uitrijmogelijkheden krijgen daar een 8.
Vooral met Omar, die al heel lang bij mij is, heb ik al zo ontzettend veel meegemaakt, dat ik het voor hem het allermoeilijkst vond. Hij had het ontzettend naar z'n zin in Balloo, en wat zou ik hem en ons nu weer aandoen, met daar weg te gaan. Maar wat ben ik ontzettend dankbaar, dat we deze plek gevonden hebben. De paarden hebben het hier geweldig, en ze vinden het heerlijk mee te gaan naar het bos. En de begroeting als je weer terugkomt is elke keer weer hartverwamend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Emptywo 13 maa 2013 - 7:03

Joyce schreef:
ehm, bij ons op stal zitten ook veel katten, allereerst onze eigen 4 plus aan komen lopertjes, ik ga er nog maar vanuit dat het komt omdat wij (lees mijn man) nogal royaal voeren.
Ja, dat kan natuurlijk óók de reden zijn voor veel katten, haha glimlach. Dat was bij ons niet het geval, wij voerden ze niet; ze waren er gewoon iedere dag, soms wel een stuk of 6 tegelijk, en vaak ook zeurend aan de deur dat ze naar binnen wilden, heel raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





eindelijk eens foto's van mijn PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk eens foto's van mijn PP   eindelijk eens foto's van mijn PP Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eindelijk eens foto's van mijn PP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» eindelijk foto's van mijn pp
» Maar weer eens een filmpje ;-)
» Eindelijk: (half)verharding!
» Dit is mijn landje
» Eindelijk weer wat actie!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: