IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
kupie

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 15-01-13

BerichtOnderwerp: voorstellen   di 15 jan 2013 - 9:53

Hallo,

Mijn naam is petra en ik woon in friesland en ik ben op deze site terecht gekomen nadat ik altijd het idee heb gehad dat het paarden houden zoals het gewoonlijk gaat (in een stal opgesloten 23 uur) heel verkeerd is.
en omdat 9 van de 10 paarden wat mankeerd aan de benen (waarvan mijn paard er 1 van is)ben ik naar een oplossing verbetering gaan zoeken.

Toen ik deze site zag en las was ik helemaal enthousiast! helemaal super en interressant.
Ik heb ondertussen mijn land helemaal aangepast nadat ik allemaal ideeen had gekregen na het lezen van deze site..

Ondertussen lopen mijn paarden op een mooie track en het werkt helemaal super, de paarden zijn er van opgeknapt.

Groetjes Petra
Terug naar boven Go down
Wieteke

Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   di 15 jan 2013 - 10:15

Hoi Petra,

Wat leuk dat je al een track hebt gemaakt! Wat was er met de benen van je paardje aan de hand?

Zo'n enthousiast verhaal vraagt natuurlijk wel om foto's van jouw PP grijns.

Groetjes,

Wieteke

Terug naar boven Go down
kupie

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   di 15 jan 2013 - 11:14

Hallo,

Ja ik ben nog aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt, ik ben sinds kort erachter gekomen dat er ook nog een forum was bij deze site(haha ik ben ook zoon leek) maar ik sta al te popelen om mijn foto's te laten zien, ik ben er zo trots op......

Mijn paard heeft hoefkatrolontsteking in de ergste mate en was opgegeven door meerdere dierenartsen.
ik heb echt alles geprobeerd in het medische gebeuren en hoefsmid enz maar het werd steeds erger. hopeloos.
en ook meerdere paarden in mijn omgeving van anderen mankeerden wat, toen ben ik gaan uitzoeken wat de oorzaak kan wezen.... en zo kwam ik ook op deze site terecht.. aanbidding

en sinds hij beweging krijgt( de hele dag lopen ) en de ijzers eraf zijn gehaald is hij steeds beter gaan lopen.
ongelofelijk dat ik daar niet eerder achter gekomen ben......

Groetjes petra
Terug naar boven Go down
Natural Horsetrainer

Aantal berichten : 701
Registratiedatum : 17-01-12

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   di 15 jan 2013 - 20:32

Welkom Petra!
Wat leuk dat je een PP hebt gemaakt. Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's!
Misschien kun je ondertussen wat vertellen over de inrichting van je PP? Hoe groot is het, welke elementen heb je er allemaal in aangebracht, enz.?

En gaaf zeg, dat je paard er zoveel van verbeterd is. Super!
Terug naar boven Go down
http://naturalhorsetrainer.nl
jannekevedder

Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 13-11-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   di 15 jan 2013 - 21:00

Hey Petra, Welkom hier!
Heel leuk dat je al een PP hebt gerealiseerd! En wat fijn dat je al resultaten ziet bij je paard.
Als Noordeling ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig waar in Friesland jij je PP hebt :-).
En ja, ook ik zie graag wat foto's tegemoet :-)

Groetjes, Janneke
Terug naar boven Go down
kupie

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   di 15 jan 2013 - 21:27

Hallo allemaal,

Ik woon vlakbij harlingen in een leuke woonboerderij met ongeveer 2 hectare land waar ik ondertussen mijn stallen heb omgebouwd tot een grote inloopstal waarvan ik nog 2 vaste stallen heb voor noodgevallen.
ik heb een bak van 20 x 40 en een track gemaakt op onze moeilijke kleigrond rondom het weiland (dit heeft heel wat moeite gekost met die akelige kleigrond!)maar uiteindelijk gelukt en het is nu bijna perfekt.
Met een gedeelte verharding (klinkers en een gedeelte beton.) een waterbak van 10x 4 meter en natuurlijk een mooie heuvel. rondom het land staan allemaal bomen/bos.

En ik ben nog steeds bezig te verzinnen wat ik nog meer kan maken.

Ik heb zelf 2 paarden waarvan 1 mijn ruin van 19 met hko fase 4 heeft dit sinds zijn 4de jaar en de andere is een merrie helemaal gezond en drachtig.
we willen er nog 2 pension klanten bij hebben met geblesseerde paarden of oude paarden.

Groetjes Petra

Terug naar boven Go down
MoniqueBuu

Aantal berichten : 944
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   do 17 jan 2013 - 7:54

Hoi Petra, welkom hier. Klinkt goed, dat je je PP al gerealiseerd hebt, en dat je ruim al zo opgeknapt is.
Terug naar boven Go down
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin

Aantal berichten : 3200
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   zo 20 jan 2013 - 2:30

Welkom op het forum Petra glimlach!
Wat ben jij enthousiast en doortastend aan de gang gegaan zeg compliment! Ik ben heel benieuwd naar een plattegrond en foto's van jouw PP.
Heel mooi ook dat je paard met HKO gewoon bij jou mocht blijven en je nu op zoek bent naar nog meer paarden die evt. geblesseerd mogen zijn.
Heel veel succes met je verdere plannen en ik ben blij dat deze website je zo geholpen heeft.

http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   zo 20 jan 2013 - 2:41

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat jij hebt gedaan om de bodem het hele jaar rond begaanbaar te halen. Mijn pony's staat ook op van die 'akelige kleigrond' ( grijns ), dus alle tips (voor enigszins betaalbare ooplossingen althans) zijn welkom! We hebben al wel een stuk verhard, maar om dat nou over de hele lengte van de track te gaan doen... lekker puh

Gebruik je die heuvel in de winter ook? Ik wilde eerst een bult zand in de wei laten storten, maar ben bang dat er dan na veel regen in de winter een soort slotgracht rond de heuvel ontstaat, waardoor je er eigenlijk niets aan hebt in die periode...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   

Terug naar boven Go down

voorstellen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: