Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eye-opener!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Eye-opener!  Empty
BerichtOnderwerp: Eye-opener!    Eye-opener!  Emptyvr 21 dec 2012 - 1:33

Althans... voor ons niet zo, maar wellicht voor vele andere wel!
Universiteit Utrecht heeft een prachtig filmpje gemaakt om eigenaren van huisdieren bij te brengen dat onze idee-en over hoe
huisdieren gehouden moeten worden vaak helemaal niet in belang zijn van dat dier!

Dusss.... heb je even een half uurtje over, lekkere bak thee er bij en kijken!

http://www.uu.nl/faculty/veterinarymedicine/NL/Actueel/nieuwsfaculteit/Pages/Het-misverstand-dier.aspx

Ik vind het een mooi filmpje geworden!

Stuur m vooral door aan mensen die het kunnen gebruiken om het misverstand weg te nemen knipoog

Groetjes,
Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Eye-opener!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eye-opener!    Eye-opener!  Emptyvr 21 dec 2012 - 9:06

Een erg goed filmpje, inderdaad! Ik zag het deze week toevallig op Facebook (via Dier & Recht), en had geen idee dat het ook over paarden zou gaan.

Werd wel een beetje treurig van (o.a.) die nijntjes in van die kleine hokjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Eye-opener!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eye-opener!    Eye-opener!  Emptyza 22 dec 2012 - 4:30

Wieteke schreef:
Een erg goed filmpje, inderdaad! Ik zag het deze week toevallig op Facebook (via Dier & Recht), en had geen idee dat het ook over paarden zou gaan.

Werd wel een beetje treurig van (o.a.) die nijntjes in van die kleine hokjes...

** Hoi Wieteke, ja sneu he...
Het meest trieste vind ik nog dat dit heel erg vaak gebeurt uit onwetendheid. Men weet gewoon niet beter!
Gelukkig wij wel, en hebben we ook een heerlijk scharrelkonijn. Woont los in onze keuken en kamer, en is helemaal zindelijk.
Wij clickertrainen zelfs met hem, zo ontzettend leuk!! Uk woont tussen onze 4 honden, en dat gaat prima.
Nu ik weet wat voor een leuk dier een konijn is, wordt ik ook naar van die kleine hokjes hoor...

Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

Eye-opener!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eye-opener!    Eye-opener!  Emptyvr 28 dec 2012 - 6:21

hier ook een cavia, die los door de tuin loopt. Hij kan via een trappetje zijn hok in en heeft tussen de plantjes een schuilplekje. Het is net een weermannetje; als hij zijn hokje in schiet gaat het regenen grijns
paarlief staat helaas in de winter wel overdag op stal. We hebben geen PP hier in de buurt, dus helaas in de winter heel lastig. In de zomer kan hij gelukkig wel op de wei en 's nachts op de paddock. Maar, ik scheer hem dus wel. Omdat hij het hier gewoon veel te warm heeft, zijn wintervacht is echt niet gemaakt op 8 graden. Dus tja.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eye-opener!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eye-opener!    Eye-opener!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eye-opener!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: