Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 PP Plattegrond van Marina: klein erf

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyzo 7 feb 2010 - 1:47

Hierbij onze plattegrond:
PP Plattegrond van Marina: klein erf Paddock_paradijs

Als het 'groene' pad vandezomer ook gerealiseerd is, dan is het een rondje zo'n 200m. Het is natuurlijk nog niks, maar vergeleken met 'alleen' een paardenbak betekent het toch wel veeeeel meer beweging. Op het 'groene' pad komt een derde hooivoorziening.
Verder moet het nog aangekleed worden met leuke dingen, als boomstammen, tractorbanden, enz. Nog ideeën genoeg glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyzo 7 feb 2010 - 11:19

Hoeraaaa, eindelijk nog een plattegrond grijns! (Wie volgt knipoog ?)

Het ziet er heel erg leuk uit Marina! Nu begrijp ik ook hoe je het stapmolenpad erin opgenomen hebt; je had me dat al gemaild maar ik kon me niet helemaal voorstellen hoe je zo'n rondlopend pad in de route had opgenomen, maar nu wel knipoog, creatief! Super natuurlijk ook dat dat stukje al verhard was.
Ik weet niet of je de bak vaak gebruikt om in te rijden of trainen? Anders zou je nog kunnen overwegen om het pad ook nog langs de bak te laten doorlopen, zodat als de bak dicht is omdat je erin aan het werk bent, de PP-route toch blijft doorlopen en er geen doodlopende paden ontstaan. Dat pad langs de bak hoeft niet erg breed te zijn. wij hebben dat ook gedaan en ons bevalt het heel goed.

Ik ben benieuwd hoe je deze tekening hebt gemaakt, met welk (foto?)programma bedoel ik. Het ziet er erg netjes en duidelijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyzo 7 feb 2010 - 23:49

De paardenbak kan gewoon open blijven, we werken niet veel met ze, maar als we dat doen dan staat de ander er gewoon bij te staan (of te klieren...haha).
Ik het de tekening met Illustrator gemaakt, maar da's niet een programma dat iedereen zo maar heeft. Ik heb het ivm mijn voormalige werk als webdesigner.
Ja, dat verharde stapmolenpad is super. Ineens had ik een ingeving om het zo te doen. De omheining erlangs is vrij hoog, dus nu had ik gedacht om er tractorbanden in te leggen en die te vullen met zand, dan hebben ze verhogingen....ook leuk ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 8 feb 2010 - 1:21

Marina schreef:
Ja, dat verharde stapmolenpad is super. Ineens had ik een ingeving om het zo te doen. De omheining erlangs is vrij hoog, dus nu had ik gedacht om er tractorbanden in te leggen en die te vullen met zand, dan hebben ze verhogingen....ook leuk ;-)
Ja, leuk idee compliment! Ik heb ook een tractorband, die ligt midden in de bak, maar die is (nog lekker puh) niet gevuld met zand. Ik weet ook niet of het een handige plek zou zijn om hem daar te vullen (i.v.m. gebruik van de bak om te rijden e.d.), dan zou hij beter in de andere paddock kunnen liggen. Ben benieuwd wat jouw paarden ermee zullen gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 9 feb 2010 - 1:41

Mooie plattegrond, erg duidelijk! Inderdaad grappig hoe je dat molenpad erin hebt verwerkt, heel creatief. Ik ben benieuwd hoe ze dat groene pad zullen gaan vinden, waarschijnlijk zullen ze dan nog veel meer gaan bewegen.

Dat van die bak is wel een goede tip van Marja, maar je schrijft dat jullie er niet veel in werken, dan ligt dat natuurlijk anders. Wij maken wel veel gebruik van de bak, dus hebben we er een pad omheen gemaakt.
Maar wij hebben wel de mogelijkheid om de bak erbij te betrekken open gelaten. Alleen hebben wij gemerkt dat als we de bak open zetten, de paarden er teveel in gaan stil staan. Ze bewegen dus meer als we de bak dicht laten. Ik weet niet of jouw paarden nog veel in de bak staan?

Marja schreef:
Hoeraaaa, eindelijk nog een plattegrond grijns! (Wie volgt knipoog ?)

Ik had een concept gemaakt, maar die is zo lelijk, dat ik hem niet durf te plaatsen (vooral nu ik ook deze van Marina
heb gezien) grijns .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 9 feb 2010 - 2:42

Citaat :
Alleen hebben wij gemerkt dat als we de bak open zetten, de paarden er teveel in gaan stil staan. Ze bewegen dus meer als we de bak dicht laten. Ik weet niet of jouw paarden nog veel in de bak staan?

Wat we tot nu toe merken is dat ze heen en weer lopen tussen de twee hooiruiven, stilstaan op het verharde pad om te dutten óf naar de uiterste hoek van de bak lopen om te dutten of te gaan liggen. Zoals de situatie nu is zou het zonde zijn om de bak dicht te doen. Als straks het 'groene' pad (wat klinkt dat milieubewust...haha) klaar is mét 3e hooiruif dan zullen ze, denk ik, wel gaan rondlopen. Ik kan niet wachten tot de vorst uit de grond is en we palen kunnen gaan zetten ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptywo 10 feb 2010 - 2:30

Marina schreef:
Wat we tot nu toe merken is dat ze heen en weer lopen tussen de twee hooiruiven, stilstaan op het verharde pad om te dutten óf naar de uiterste hoek van de bak lopen om te dutten of te gaan liggen. Zoals de situatie nu is zou het zonde zijn om de bak dicht te doen. Als straks het 'groene' pad (wat klinkt dat milieubewust...haha) klaar is mét 3e hooiruif dan zullen ze, denk ik, wel gaan rondlopen. Ik kan niet wachten tot de vorst uit de grond is en we palen kunnen gaan zetten ;-)

Nee, in deze situatie is het inderdaad ook niet logisch om de bak dicht te doen, ze kunnen nog niet helemaal rondlopen. Bij ons kunnen ze wel helemaal rond, dus ik ben benieuwd hoe jouw paarden het zullen doen als het 'milieu-bewuste' grijns pad erbij komt.
Nou, de vorst gaat nog even fijn door, het vriest hier behoorlijk (ook overdag) boos .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyvr 12 feb 2010 - 0:51

Wij hebben de bak ook altijd open als er niet in gewerkt wordt. Dat moet ook wel, anders kunnen ze de PP-lus voor ons huis niet bereiken.
Onze paarden staan trouwens zelden in de bak. Als ze staan te rusten is dat meestal in de longeerkraal (die grenst aan de bak), of het stukje paddock voor de stal, of in een van de andere (hoek)paddocks. Vooral de longeerkraal vinden ze een fijn plekje, ik denk dat dat komt doordat die omheind is met houten planken. Misschien geeft dat een veilig, beschut gevoel?

Irene schreef:
Ik had een concept gemaakt, maar die is zo lelijk, dat ik hem niet durf te plaatsen (vooral nu ik ook deze van Marina
heb gezien) grijns.
Gewoon lekker plaatsen hoor Irene, het is geen kunstwedstrijd haha knipoog (bovendien heeft Marina dan toch al gewonnen grijns)! Ik ben heel benieuwd naar jouw stekkie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 15 feb 2010 - 1:23

Marja schreef:

Gewoon lekker plaatsen hoor Irene, het is geen kunstwedstrijd haha knipoog (bovendien heeft Marina dan toch al gewonnen grijns)! Ik ben heel benieuwd naar jouw stekkie.

Nou, ik vind die van jou ook heel mooi gedaan hoor. Het is idd geen kunstwedstrijd, maar mijn man 'schrok' zelfs van die van mij en dat zegt wel wat (een beetje teveel kleuren gebruikt grijns ).
Ik zal even kijken of het nog lukt om hem aan te passen en anders plaats ik hem wel... :<

-
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 15 feb 2010 - 4:26

Ja, gewoon doen hoor Irene. Ik ben ook nog bezig samen met mijn vriend een tekening te maken van onze plannen. Die wil ik dan ook plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 15 feb 2010 - 6:44

Gewoon plaatsen hoor.
Wat ik wel zat te denken.....als we nu allemaal wat verder zijn, zou ik wel jullie uitgewerkte PP's over willen tekenen, zoals die van mij. En dan met een soort legenda erbij waar wat allemaal is en waarom en de ervaring ermee.
Bedoeld als leidraad/inspiratie/suggesties voor toekomstige PP-ontwikkelaars.

In korte tijd ben ik hier al meerdere leuke ideeën tegengekomen, dus het is zeker zinvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 15 feb 2010 - 7:43

Dat vind ik een leuk idee Marina. Dan kunnen alle plattegronden mooi op de site geplaatst worden, en heb je allemaal dezelfde soort tekeningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 16 feb 2010 - 0:53

Lief aangeboden van je Marina, ik denk dat er zeker mensen zijn die daar belangstelling voor hebben compliment!
Ik ben heel tevreden over het programma waar ik zelf de plattegronden mee maak, nl. Paint Shop Pro X (PSP X). Dat is een beetje vergelijkbaar met Photoshop; je kunt er afbeeldingen in maken met verschillende lagen, die je dan weer naar wens kunt samenvoegen om JPG-bestanden van te maken.

Ik vind het niet echt noodzakelijk dat alle plattegronden die ik op de site plaats er hetzelfde uit zouden moeten zien, ik denk dat dat de drempel voor veel mensen juist weer hoger zou maken. Al die verschillende plattegronden hebben wat mij betreft ook weer hun eigen charme glimlach. Maar het is fijn als mensen die geen idee hebben hoe ze een plattegrond moeten maken, geholpen kunnen worden. Ik heb zelf afgelopen weekend ook samen met iemand een plattegrond van haar PP gemaakt; haar PP verschijnt dan ook binnenkort op de site hyper.
Ik heb pas geleden ook het invulformulier (voor aanmelding van een PP) gewijzigd, zodat ik betere informatie krijg die ik ongewijzigd op de site kan zetten. Niemand van jullie zin om je PP op de site aan te melden (incl. plattegrond en fotoalbum) ja?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 16 feb 2010 - 2:00

Ik zal die van mij hier één dezer dagen plaatsen, wil nog even wat aanpassen. Ik heb het in PSP 9 gemaakt, lijkt misschien op PSP X Marja? In ieder geval ben ik er nog niet echt handig in, gebruikte het altijd alleen voor foto's bewerken.

Marina, leuk idee. Al begrijp ik wel wat Marja bedoelt met dat ieder eigen gemaakte PP-plattegrond ook z'n charme heeft, zeker die van mij grijns

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 16 feb 2010 - 2:10

Irene schreef:
Ik heb het in PSP 9 gemaakt, lijkt misschien op PSP X Marja? In ieder geval ben ik er nog niet echt handig in, gebruikte het altijd alleen voor foto's bewerken.
Ja, PSP 9 is een van de voorlopers van PSP X, en inmiddels zijn er alweer tig nieuwere versies verschenen. Ik weet ook nog lang niet alles ervan, zit regelmatig te hannesen (en te vloeken zwijgen). Ik heb er helaas geen handleiding in boekvorm van en de ingebouwde helpfunctie is lang niet altijd duidelijk vind ik. Ik denk dat ik nog niet een fractie van alle mogelijkheden gebruik en da's best jammer...

Ik word nu wel heel benieuwd naar jouw 'charmante' plattegrond grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptywo 17 feb 2010 - 7:19

Marja schreef:

Ik denk dat ik nog niet een fractie van alle mogelijkheden gebruik en da's best jammer...

Dat heb ik ook, ik denk dat ik nog geen procent van alle mogelijkheden gebruik grijns . Maar ja, ik heb me er verder ook niet goed in verdiept.

Marja schreef:
Ik word nu wel heel benieuwd naar jouw 'charmante' plattegrond grijns!

Ik probeer het morgen te plaatsen. Niet te benieuwd zijn hoor, is ook weer niet zo bijzonder glimlach

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptyma 1 maa 2010 - 6:23

Hierbij een hele serie met foto's van ons PP.
Ik begin vanuit de schuilstal naar de boerderij gekeken (tussen stangen door voeren we hooi), toen heb ik me omgedraaid en ben achter de paarden langs via het verharde (dat er nu uitziet als verschrikkelijke blubber en dat momenteel ook is ;-) halve cirkelvormige pad naar het zandpad. Dan naar het verharde stuk, onderweg liggen wat takken (en nog mest, eerst foto's toen pas mest geruimd), met 2e hooiruif.
Dan door de, erg natte, paardenbak naar de uiterste hoek.....daar komt een doorgang en het vervolg van het pad.....
Naar de hoek, dan naar rechts, over de hele lengte komt een pad.
Langs de kersenboom, om die te ontzien komen daar hooikussens, door naar de fruitbomen, daar gaat het pad tussendoor.
Om weer bij de halve cirkel uit te komen. Op plek van nieuwe pad naar cirkel komt een zandbult (zit in de planning).
Even naar links kijken, naar rechts en doorlopen naar links en ik ben weer bij de paarden die van hun nieuwe hooikussen staan te genieten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.....

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280382.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280383.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280385.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280386.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280387.th

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280388.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280389.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280390.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280391.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280392.th

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280393.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280394.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280395.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280396.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280397.th

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280398.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280399.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280400.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280401.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280402.th

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280403.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280404.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280405t.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280406.th PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280407.th

PP Plattegrond van Marina: klein erf P2280409.th


Laatst aangepast door Marja op di 2 maa 2010 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto's naast elkaar, wat overzichtelijker en minder scrollen ;))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 2 maa 2010 - 0:07

Foto's! Leuk Marina glimlach . Zo krijgen we een leuk beeld van jouw PP. Het ziet er allemaal netjes uit hoor.
De ondergrond ziet er op de meeste plekken ook aardig goed uit. Alleen dat stuk van de molen is zeker minder, is dat een andere bodem? Maar ja, er is nu ook wel veel regen gevallen. Bij ons zijn er ook slechtere plekken. We gaan dat nog wel weer opvullen.
Heb je trouwens helemaal geen stroom op de hekken? Ze gaan niet over dat band heenhangen?
En leuk dat stuk wat er dan nog bijkomt, ik ben heel benieuwd hoe de paarden dat zullen gaan vinden!

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 2 maa 2010 - 3:45

Citaat :
De ondergrond ziet er op de meeste plekken ook aardig goed uit. Alleen dat stuk van de molen is zeker minder, is dat een andere bodem?
Er liggen betonklinkers onder. Daarop een dun laagje zand (zo hadden we dat toen de stapmolen nog dienst deed) en daarop (doordat we lang geen mest konden ruimen) een laag mest oeps knipoog . Alles wordt er binnenkort afgeschraapt (we laten even een minikraantje komen) en dan houden we de klinkers over. Ideaal met mest ruimen, even de rubber wisser erover om alles bij elkaar te schuiven en scheppen maar.

Citaat :
Heb je trouwens helemaal geen stroom op de hekken? Ze gaan niet over dat band heenhangen?
Het zit tijdelijk even zo. Toen de molen daar draaide was stroom niet nodig. Het band wordt binnenkort vervangen door donker halfrond hout met schrikdraad, mooier en beter.

Het pad dat zich zo goed houdt is voor de winter afgegraven en van zand voorzien. Heerlijk, dat blijft heel netjes en droog.

Het nieuwe pad blijft gewoon aarde (misschien dat we iets gaan experimenteren met houtsnippers, maar dat weet ik nog niet), kijken hoe dat zich houdt. Is het bar en boos met het weer dan kunnen we dat evt. afsluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 2 maa 2010 - 7:05

Marina schreef:
Er liggen betonklinkers onder. Daarop een dun laagje zand (zo hadden we dat toen de stapmolen nog dienst deed) en daarop (doordat we lang geen mest konden ruimen) een laag mest oeps knipoog . Alles wordt er binnenkort afgeschraapt (we laten even een minikraantje komen) en dan houden we de klinkers over. Ideaal met mest ruimen, even de rubber wisser erover om alles bij elkaar te schuiven en scheppen maar.

Aha, geen mest geruimd knipoog . Maar die betonklinkers eronder is zeker ideaal, kan je een stuk beter bijhouden.

Marina schreef:
Het zit tijdelijk even zo. Toen de molen daar draaide was stroom niet nodig. Het band wordt binnenkort vervangen door donker halfrond hout met schrikdraad, mooier en beter.

Oké, dat klinkt goed. Hoewel ik de band trouwens ook niet lelijk vind.

Ja, afgraven en van nieuw zand voorzien werkt vaak het beste. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je ondergrond is. Hier met de kleigrond is het geen pretje.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 2 maa 2010 - 7:40

Leuke foto's Marina. Ze zijn inderdaad mooi duidelijk. Ik vind die ene foto wel leuk waarop je in de laatste hoek staat voordat je weer terug gaat naar de paarden. Ze staan je daar zo lekker aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Emptydi 2 maa 2010 - 8:37

Hee, wat leuk Marina, die foto's compliment! Samen met de plattegrond heb ik nou helemaal een beeld van hoe het er bij jou uitziet. Ik zie in gedachten het lange pad al helemaal liggen, leuk dat je ons er vast even langs geleid hebt.
Mooie (en grote!) boerderij heb je trouwens.
En wat zie ik daar hangen? mooie zwarte hooikussens met een groen randje grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty
BerichtOnderwerp: Re: PP Plattegrond van Marina: klein erf   PP Plattegrond van Marina: klein erf Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PP Plattegrond van Marina: klein erf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bos track PP? (plattegrond)
» PP-plattegrond Irene
» Plattegrond Zinin
» Plattegrond van de toekomstige PP
» Marja's PP-plattegrond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: