Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ons uitgebreide pp

Ga naar beneden 
+4
Mai
MarjoSophie
Joyce
marion
8 plaatsers
AuteurBericht
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptydo 27 sep 2012 - 9:17

Ik had een tijdje geleden al gemeld dat er hier veranderingen gaande waren. Er is in de zomervakantie gegraven, en een groot stuk grond omgezet.
De vroegere wei van 70 x 20 m is nu een grote zandvlakte waarin een bak van 20 x 40 m en een roundpenn met een doorsnee van 16 m.
En de plek die vroeger rijbak was is met 6 m verbreed en nu voerplaats.

Zie hier het resultaat:
(zet het geluid maar uit, want je hoort je vrij veel wind, vind ik zo irritant))



De akker erachter, waar nu de doodgespoten aardappelen staan, wordt gedeeltelijk wei volgend jaar, want dat hebben we nu niet meer...
ik had gehoopt nog dit najaar te kunnen inzaaien, maar die kans wordt steeds kleiner teleurstelling


Laatst aangepast door Marja op vr 28 sep 2012 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : filmschermpje erin gezet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptydo 27 sep 2012 - 18:48

wat een ruimte zeg, gaaf!
dat is vast enorm genieten om die paarden dit te kunnen bieden.
Ze hebben het echt getroffen bij jullie!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptydo 27 sep 2012 - 21:27

Heel erg gaaf..

Ben benieuwd hoe het in de winter zich allemaal hout. De bodem enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyvr 28 sep 2012 - 0:34

Wow Marion, wat een avontuurlijke grote ruimte is er zo ontstaan wow! Alles met elkaar verbonden en overal leuke elementen, hoekjes etc. Lekker veel ruimte om te rennen en spelen, en ook heel geschikt voor als je zelf met je paarden aan de slag wil. Super compliment!

Het is altijd zo grappig als iemand een nieuw filmpje plaatst, dan denk ik van tevoren altijd: hoe zag het er ook weer uit bij haar? En als ik dan het filmpje zie herken ik het weer grijns. Dus ik zag nu inderdaad ook dat wat eerst wei was nu is veranderd in een bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyvr 28 sep 2012 - 7:09

Wat een schitterend PP!
Ik heb de veulens niet gezien in het filmpje. Klopt dat? Of heb ik dan met m'n neus gekeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyvr 28 sep 2012 - 7:36

MarjoSophie schreef:
Heel erg gaaf..

Ben benieuwd hoe het in de winter zich allemaal hout. De bodem enz.

Het stuk dat het eerste is omgekeerd, waar nu de grote voerplaats is, is nu 5 jaar oud. Als het veel geregend heeft staan er plassen, maar na een halve dag droog zijn die weg. Het wordt wel nat , maar nooit glibberig of zompig daar.
Achter de zeecontainer en schuur is het drie jaar geleden ook omgekeerd, maar daar lag een puinlaag. Dat is nooit zo goed geworden; hier wel blubber, 's winters een ramp. Vandaar dat we nu het stuk achter de schuur een laag heben laten afschrapen, en daar 3 kiepers zand hebben laten storten. Zand dat uit de ondergrond van de wei kwam. Overal is 2 m diep gegraven, en ligt een zandlaag van 1 m.

Monique buu: je kijkt met je neus lekker puh
helemaal aan het begin (en het eind) zie je een zwart veulen, en bij de grote voerplaats een kleinere grijze met vosmoeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyvr 28 sep 2012 - 19:50

Dat is zeker leuk geworden! En wat een lekker grote bak hebben jullie compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyza 29 sep 2012 - 8:28

Gespot!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyzo 30 sep 2012 - 2:29

Wow wat een ruimte en mooi aangelegd. Daar hebben de paarden vast heel veel lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Emptyzo 30 sep 2012 - 6:38

wat is het mooi geworden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ons uitgebreide pp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ons uitgebreide pp   Ons uitgebreide pp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ons uitgebreide pp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: