Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Overdekte hooi-voerbakken

Ga naar beneden 
+3
MoniqueBuu
Mai
Irene
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overdekte hooi-voerbakken   Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Emptydi 16 maa 2010 - 8:51

Leuke plannen Berith voor je 'tutpaarden' grijns.
Ik ben benieuwd hoe je 'voerhuisjes' er straks uit zullen zien camera!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overdekte hooi-voerbakken   Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Emptydi 16 maa 2010 - 10:05

Haha! Heel herkenbaar. Mijn Paps vond die kliko's ook maar een raar idee. Maar ze staan alleen op de paddock bij ons dus ik vind dat wel overkomelijk.
maar die ombouw voor een container zijn toch vaak van hout gemaakt? Ben je niet bang dat ze daar ook aan gaan knagen? Of ga je ze integreren in je electrische omheining?
Erg leuk hoe iedereen hier probeert oplossingen te zoeken.
Zelf heb ik ook zo'n tut paard hoor. Zodra zn hooi echt goed nat geregend is eet hij het niet meer.
Vandaar dat ik ook met de klliko aan het experimenteren ben... dan blijft het namelijk ook erg goed droog.
En omdat we nogal eens een wisselende samenstelling op de paddocks hebben wil ik ook iets mobiels... zodat ik het aantal eetplaatsen kan aanpassen aan hoeveel paarden er staan.
Nu zou het gewoon een kwestie zijn van een kliko erbij rijden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overdekte hooi-voerbakken   Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Emptydo 18 maa 2010 - 2:48

Berith, leuke plannen, ik ben benieuwd hoe het gaat werken!

Nina, inderdaad wel heel handig dat je die kliko's zo makkelijk kan verplaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overdekte hooi-voerbakken   Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Emptyvr 19 maa 2010 - 5:22

Nina schreef:
maar die ombouw voor een container zijn toch vaak van hout gemaakt? Ben je niet bang dat ze daar ook aan gaan knagen? Of ga je ze integreren in je electrische omheining?

Ben ik inderdaad wel een beetje bang voor want de dames zijn wel van het type bever. Maar aan de andere kant laten ze hun huidige hooihok ook redelijk met rust en ik denk dat als ze door het pad meer afleiding hebben ze ook minder behoefte aan knagen hebben. Daarnaas probeer ik her en der ook haan hun knaagbehoefte te voldoen door ze wilgentakken aan te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overdekte hooi-voerbakken   Overdekte hooi-voerbakken - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overdekte hooi-voerbakken
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bevestiging van voerbakken,
» Tips gevraagd voor Slowfeed systeem in overdekte hooiruif
» Plassen over hooi
» Hooi huisje
» Hooi-kliko probleem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: