Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Welzijn




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-06-12

Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Empty
BerichtOnderwerp: Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum   Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Emptywo 27 jun 2012 - 19:40

Hallo Allemaal,

Ik ben benieuwd in hoeverre er vraag is naar pensionstalling in en rondom Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum. Doormiddel van deze enquête hoop ik meer duidelijkheid te krijgen over welke type stallen er momenteel veel aanwezig zijn en of deze wenselijk zijn of dat mensen juist meer iets anders zouden willen. Ik vind het erg belangrijk dat jullie van het forum paddock paradise ook mee kunnen doen aan het onderzoek aangezien jullie een andere kijk hebben op pensionstalling dan de doorsnee ruiters.
Woon je daar in de buurt en heb je een eigen paard(en), zou je dan zo vriendelijk willen zijn om deze enquête in te vullen?
In totaal zijn het 10 vragen, het kost dus niet veel tijd.

http://www.surveymonkey.com/s/JGJJR5T

Alvast bedankt!

Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum   Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Emptywo 27 jun 2012 - 21:07

Nu woon ik niet in die buurt, maar voor ik zo'n vragenlijst zou invullen, zou ik wel graag willen weten waarom je deze gegevens wilt hebben. Wat is de bedoeling van deze enquête?
Zou je dat nog willen toelichten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Welzijn




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-06-12

Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum   Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Emptywo 27 jun 2012 - 21:47

Deel van het onderzoek is om te kijken wat pensionklanten momenteel hebben en of ze daar tevreden mee zijn of dat ze juist een ander concept zouden willen zien.
Er is momenteel redelijk wat te lezen over het paardenwelzijn en ik ben benieuwd hoe men in de praktijk daar over denkt.
Wellicht zal ik (indien het goed uitpakt), de enquête uitbreiden, professionaliseren en meer regio's erbij pakken.

Nu is het onderzoek nog voor privé doeleinde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum   Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Enquête pensionstalling omg. Amersfoort/Apeldoorn/Hilversum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw uit amersfoort
» Gezocht plaats in Paddock Paradise omgeving Hilversum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: