Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kría leren liggen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptyza 16 jun 2012 - 8:10

Ik ben aan het proberen Kría te leren liggen. Zomaar voor de lol, en omdat Kría altijd graag gaat liggen en rollen, vooral nadat ze uit het water komt. Kijken of ik dat uit kan bouwen en uiteindelijk op commando kan krijgen glimlach.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptyza 16 jun 2012 - 10:33

Geduld is een schone zaak knipoog .
Leuk filmpje, ik vind alleen je blote voeten erg eng oeps
(Heb een paar jaar geleden een van mijn pony's op mijn voet in slipper gehad, daarbij is een nagel uitgerukt die niet meer is terug gekomen. Was niet zo fijn, en duurde ook erg lang voor het genezen was)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptyma 18 jun 2012 - 10:06

marion schreef:
Leuk filmpje, ik vind alleen je blote voeten erg eng oeps
(Heb een paar jaar geleden een van mijn pony's op mijn voet in slipper gehad, daarbij is een nagel uitgerukt die niet meer is terug gekomen. Was niet zo fijn, en duurde ook erg lang voor het genezen was)
Je hebt gelijk hoor, en na jouw ervaring kan ik me helemaal voorstellen dat je er zo over denkt oh mijn god!
Ik vond het zelf ook wel een beetje griezelig maar ik wilde het water in kunnen met Kría, en met schoenen aan wordt dat een beetje lastig knipoog. Was me wel steeds ervan bewust dat Kría vanwege mijn blote voeten niet te dichtbij moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptyza 23 jun 2012 - 4:18

heb je niet een paar oude gympen liggen? Die kunnen wel tegen water en weer opdrogen.
Ik had vroeger van die hoge all stars, die waren heel handig voor het water in en uit te gaan. Veel gedragen in de vakanties tijdens het dammen bouwen in riviertjes knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptyma 25 jun 2012 - 2:05

inge schreef:
heb je niet een paar oude gympen liggen?
Hmm... denk niet dat die erg veel bescherming zullen bieden tegen een paardenhoef op je voet :<....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Emptydo 28 jun 2012 - 7:37

meer as blote pootjes grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kría leren liggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kría leren liggen   Kría leren liggen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kría leren liggen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liggen in het pad
» Kría spettert in de poel, filmpje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Activiteiten-
Ga naar: