Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuweling stelt zich voor

Ga naar beneden 
+6
inge
Joyce
marion
MoniqueBuu
Natural Horsetrainer
Petrol
10 plaatsers
AuteurBericht
Petrol




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-04-12

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 0:42

Hallo allemaal!
Ik ben 40 jaar en ben een zeer trotse bezitter van 2 kwpn-ers. Een merrie van 18 (als veulen gekocht van de fokker) en haar (inmiddels 2-jarige) hengstveulen. Mijn merrie staat nu in een pensionstal waar ze in ieder geval zomer en winter elke dag (de hele dag) buiten loopt. Ze is nu een stuk gelukkiger dan op haar vorige stal waar ze een ruim half jaar heeft gestaan en waar alleen in de zomermaanden 4 uur weidegang per dag mogelijk was. Ze loopt nu ook met andere paarden samen wat haar erg goed doet. Mijn 'veulen' staat in een groepsstalling (opfok) en vermaakt zich daar prima.
Wij zijn op zoek naar een woning met wat grond om een eigen PP te maken waar ze samen buiten kunnen zijn. Ik heb er jaren lang zelf voor gezorgd en ik vond het heerlijk om te doen. Ik heb al veel tips gelezen van deze site en als ik echte plannen kan gaan maken zal ik zeker om tips vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 0:49

Hoi! Leuk dat je je ook even voorstelt. glimlach
Hoe is je echte naam?
En waar zoeken jullie een huis?
Ik heb sinds januari eindelijk een huis waar ik mijn paarden bij kan houden (in Duitsland) en heb dan ook gelijk een PP gemaakt. Ik kan je zeggen dat het heerlijk is om de paarden eindelijk aan huis te hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Petrol




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-04-12

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 0:56

Oeps sorry, mijn echte naam is Petra
Wij zoeken in huis in Zeeuws Vlaanderen, in de Oostelijke helft i.v.m. de reistijd naar mijn werk.
Ik heb mijn paard een paar jaar bij huis gehad en dat was inderdaad heerlijk!
Fijn dat het jou al gelukt is
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 2:28

Hoi Petra, Welkom hier. Leuk dat je moeder en zoon hebt. Hopelijk kun je je plannen binnenkort verwezenlijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 6:08

Hoi hoi, welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 20:44

leuk joh, welkom. Hoop voor je dat je plannen snel werkelijkheid worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 3 mei 2012 - 23:54

Ah, dus je weet al uit ervaring hoe fijn het is om je paarden bij huis te hebben!
Hopelijk vinden jullie snel je droomplekje en kun je aan de gang!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Petrol




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-04-12

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptyvr 4 mei 2012 - 0:19

Ik hoop ook snel ons plekje te vinden! Heerlijk 's ochtends dat gehinnik als je je slaperige gezicht laat zien, lekker wakker worden tijdens het uitmesten en voeren. Goed begin van de dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptyzo 6 mei 2012 - 2:02

welkom hier..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptyzo 6 mei 2012 - 5:26

Hoi Petra, van harte welkom op het forum!
Leuk dat je jezelf en je paarden even hebt voorgesteld glimlach.
De wens om je paarden aan huis te hebben is mij ook zeer bekend. Het is me uiteindelijk ook gelukt en daar geniet ik nog iedere dag met volle teugen van! Ik hoop dat jouw droom ook snel werkelijkheid zal worden. In de tussentijd kun je hier alvast dromen over je toekomstige paddockparadijs slapen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
paulien1972

paulien1972


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 51

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptyza 9 jun 2012 - 20:18

Hoi hoi,

Welkom hier....
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydi 19 jun 2012 - 0:37

Hoi Petra,

Dat zijn leuke plannen!

Wonen jullie nu ook al in Zeeland? Mijn pony's en ik wonen op Walcheren. Paarden aan huis was voor mij niet haalbaar, maar wel 'the next best thing': een huis gevonden bij de pony's om de hoek grijns.

Waarschijnlijk ken je de site al, maar via http://www.zltovastgoed.nl/ kun je handig per provincie zoeken op 'cultuurgrond' (weiland) of 'landelijk wonen'. Volgens mij kun je ze ook vrijblijvend vragen om je te informeren als er iets beschikbaar komt dat bij jullie zoekvraag past.

Groetjes,

Wieteke
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Emptydo 21 jun 2012 - 7:38

Dit herinnerd mij er weer even aan hoe bevoorrecht ik ben.
Geboren worden op een boerderij en altijd mijn paardjes (en veel andere dieren) om me heen gehad. Soms denk je dan wel eens dat het alleen maar werken is... Maar inderdaad het is ook echt genieten als je smorgens wakker wordt en je met een kop koffie aan de keukentafel kan kijken hoe je paard wakker wordt... met haasjes op de achtergrond en kleine eendenkuikens in de sloot.
Succes met zoeken, het is heerlijk die beestenboel om je heen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Gesponsorde inhoud





Nieuweling stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling stelt zich voor   Nieuweling stelt zich voor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuweling stelt zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bea stelt zich voor
» Don stelt zich voor
» Dian Stelt zich voor!
» Whoopie stelt zich voor.
» Mila stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: