Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Takken en bomen in de wei

Ga naar beneden 
+5
Mai
Natural Horsetrainer
Zin-inn
franslj
MarjoSophie
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zin-inn

Zin-inn


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Stadskanaal

Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Takken en bomen in de wei   Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Emptydo 12 apr 2012 - 7:56

Ik spring hier even middenin met een voorbeeld.

De man waar één van mijn paarden nu nog staat is bijna 70, paardenman in hart en nieren en heeft al zijn hele leven grote koppels paarden bij huis.
Op deze lokatie al zo'n 40jaar.
Langs één van de weides stond een larier, in de afgelopen 40 jaar dat hij er woonde NOOIT problemen mee gehad, zoals hier eerder genoemd, de paarden keken er niet naar om, zaten er niet aan etc.
MAAR.....de 2 laatste veulens die hij heeft gefokt zijn als enters overleden omdat ze er toch aan zijn gaan knabbelen uit nieuwsgierigheid.
De dierenarts kon niks meer betekenen. En nee, er was genoeg gras, kuil, afleiding etc in de wei.
Hij was er kapot van en kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. "Ik wist dat het giftig was, maar ik heb er niks aan gedaan, want het ging altijd goed".....

Dus ik vind het bijzonder als je zo bewust kiest voor dit risico.
Wat als je er een nieuwe aanwinst bij krijgt, van jezelf of van iemand anders?
Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven....
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Takken en bomen in de wei   Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Emptyma 16 apr 2012 - 4:02

Ik leg nu nog niks in de wei, zodra mijm pony,s met zijn 2 e zijn wil ik met regelmaat beuken bomen in de wei leggen.
Jan de eigenaar vertelde me dat je beetje op moet vertouwen van wat komt uit nederland. Dus geen inheemse bomen of exotische.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Takken en bomen in de wei   Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Emptywo 18 apr 2012 - 9:52

Ik ga er van uit dat iedereen hier op het forum het allerbeste met elkaar voorheeft, maar als iemand zich iets afvraagt of zich ergens oprecht zorgen over maakt, is de beste manier meestal om gewoon een vriendelijke vraag te stellen aan de persoon in kwestie glimlach. Daarmee kan irritatie meestal worden voorkomen. Dit heb ik ook opgenomen in de Forumregels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Takken en bomen in de wei   Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Emptyzo 6 mei 2012 - 17:37

Ik heb gisteren voor het eerst takken in de wei gelegd, ze waren daarna direct kaal compliment

zelfs het schilletje was er bijna helemaal af hihi, leuk tijd verdrijf. ALleen nog niet makkelijk om bepaalde bomen te vinden absurd
Misschien een keer stiekem rondje bos doen lekker puh
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Takken en bomen in de wei   Takken en bomen in de wei - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Takken en bomen in de wei
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke bomen? Op een rij? Of juist in een groep?
» pp onder de bomen
» Mijn nieuwe bospad is (bijna) klaar!
» Hoe bescherm je bomen?
» Giftige bomen/struiken, wel of niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: