IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

huidige paddock

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maru

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 16-02-12
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: huidige paddock   vr 24 feb 2012 - 11:52

Hier staan onze ponys, hopelijk nog voor lange tijd. We hebben hier 1 lang pad gemaakt, onder de bomenrij. Aan de uiteinden water en hooibak. Er zijn een paar niveauverschillen op de pad (oranje aangeduid). achter de stal willen we deze zomer graag nog witte zand laten storten. Toen het echt lang regenachtig was geweest hebben we het langste gedeelte tegenover de stal afgesloten omdat er door de vele modder en niveauverschillen gewoon onmogelijk door te geraken was. Gelukkig is het het grootste gedeelte van het jaar wel goed begaanbaar. We hebben verschillende poorten voorzien, zodat we in de zomer met prikpaaltjes telkens kleine stukjes wei kunnen openzetten. Hoe blij ze dan zijn kan je zien op het filmpje glimlach

Laatst aangepast door Marja op za 25 feb 2012 - 9:29; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : YouTube filmpje zichtbaar gemaakt.)
Terug naar boven Ga naar beneden
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   za 25 feb 2012 - 3:02

Ik zou toch proberen om er een omloop in te maken ipv een enkel recht pad. Daardoor creeer je toch meer beweging dan je nu hebt. En meer uitdaging om te gaan bewegen.
MoniqueBuu

Aantal berichten : 945
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   za 25 feb 2012 - 7:57

Zo, die kunnen bokken! Vooral de lichtgekleurde pony. Heerlijk om te zien. Dat deden ze vast niet toen ze bij je kwamen, toen waren ze vast wat minder blij. Fijn dat ze zo opgeknapt zijn, dat ze nu zo heerlijk rennen en bokken.
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin

Aantal berichten : 3214
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   za 25 feb 2012 - 9:35

Ik heb je filmpje zichtbaar gemaakt Maru (je kunt gewoon de URL van het filmpje gebruiken en dan de knop met het filmstrookje gebruiken om het in je bericht te plaatsen).
Wat een ontzettend vrolijke paardjes hoera! Heerlijk om ze zo te zien bokken, vooral die lichte kan er wat van!
Je schreef al eerder dat je dit weiland huurt en er niet helemaal kan doen wat je zou willen; betekent dat dat je er geen rondlopend pad mag maken?

http://www.paddockparadijs.nl
Maru

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 16-02-12
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   za 25 feb 2012 - 10:33

Hallo,
Bedankt om het zichtbaar te maken, ik heb vast weer iets fout gedaan met het te plaatsen... Idd die palomino kan er zeker wat van! het is een wendbaar baasje. Ze brengen me zo vaak aan het lachen, heerlijk! In het begin was het wat anders ja, ze waren meteen heel lief maar echt super suf, weinig intresse in alles. Maar je ziet, voldoende eten, liefde en aandacht en alles komt goed...
Ja dit weiland wordt gehuurd, en we hebben ermee gemaakt wat mogelijk was. Als het van ons zou zijn zou ik idd ervoor kiezen om het volledig rond te maken, de hoeken wat breder en de pad op zich wat smaller want nu is hij wel wat breed. Ik vond het al wat moeilijk om hiervoor toestemming te vragen, maar zoals je ziet ligt het pad hogerop t.o.v. het grasveld, dus het was sowiezo onmogelijk om hier met de landbouwmachines te komen (of dat werd toch nooit gedaan). Als het nat is is het echt vreselijk. Ik hoopte dat het mee zou vallen omdat het hoger ligt maar dat maakt echt geen verschil. Ik ben blij dat het nu weer een paar dagen droger is, ik merk het verschil onder mn laarzen! grijns
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   zo 26 feb 2012 - 2:15

ha vandaar...duidelijk knipoog waarom je een pad hebt ipv rondom
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: huidige paddock   

huidige paddock
Terug naar boven