Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe blij kun je zijn!

Ga naar beneden 
+7
inge
Joyce
Mai
marion
Berith
Natural Horsetrainer
helma
11 plaatsers
AuteurBericht
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 4:23

Hoi allemaal,

Moet het ff delen hoor, want ik ben zoooo blij!! Na lang wikken en wegen, en altijd-en-eeuwig doehetzelven om kosten te besparen, hadden we besloten toch een mooie houten omheining te laten plaatsen. Dit vooral ook ivm de veiligheid, omdat ons land aan de Westkant tegen een provinciale weg ligt. De afspraak was al begin december gemaakt, maar de uitvoering moest nog even uitgesteld worden omdat de boel te nat was. Vorige week zondag had ik echter een wandelaar op de stoep staan, die zich afvroeg of het wel in orde was dat er 2 pony´s buiten het hek stonden. AAAARGH, niet dus!! Met een boel gedoe Chico en Chess kunnen vangen, die gezellig buiten de draad langs de sloot liepen te grazen. Heel relaxed, ze hadden het reuze naar hun zin. Blijkbaar waren ze ergens onder de draad door gekropen, op zoek naar nog een enkel groen sprietje. Ik heb dus direct ´s maandags gebeld, of we toch met het nieuwe hek aan de slag konden. Afgelopen maandag was het zo ver, want het vroor het lekker en daardoor konden we met materiaal er in.
De jongens van Schuurman omheiningen waren er om 8.00 uur, en konden direct aan de slag omdat wij zondag al de oude omheining weggehaald hebben. Toen werd ook pijnlijk duidelijk hoe ontzettend onveilig de oude situatie was, eigenlijk griezelig...

Hoe heerlijk om met een kop koffie in de hand TOE TE KIJKEN hoe het werk verzet werd, ipv zelf weer aan het klussen!
Ik zag het onder mijn ogen groeien! Wat een luxe zeg, ben zooooo blij dat we inderdaad deze beslissing genomen hebben, ook al is het een rib uit mijn lijf! Boeit me niks, het is het waard!
Om 12.45 uur stond alles er al super netjes en strak in, en kon ik genieten van mijn nieuwe hek. De jongens waren zelfs niet te beroerd om even met mijn weidesleepje achter hun tractor heen en weer te rijden, om de blub wat glad te trekken voor de vorst er over heen gaat. Wat een service, echt hulde!!

Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben, na 2,5 jaar zelf klussen, sjouwen, palen draaien, materiaal aanslepen, plannen, oppas voor de kids regelen, beitsen... nou noem maar op, had ik maar zo in een ochtendje de boel super strak, veilig, netjes en zo mooi dicht!! Heb vanaf het fietspad langs de weg echt een poos staan te genieten.
Dit type omheining heb ik al jaren lang kwijlend bij anderen moeten zien staan, en nu.... tarattata.... heb ik het zelf!!
Tjonge, wat kan een mens blij zijn zeg hoera !

Het hele proces staat onderin mijn album (ff doorscrollen. Zie nu zelf trouwens hoe oud de foto´s al weer zijn, er is al zo veel veranderd!)

http://www.mijnalbum.nl/Album=P3P86ORG

maar dit is alvast een plaatje!

Hoe blij kun je zijn! Foto-VHRLVTVC-G

Blije groeten van
Helma

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 5:18

Dat is een gaaf strak hek zeg!
Ik kan me voorstellen dat je daar superblij mee bent!
Dat je er nog maar lang van moge genieten. glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 5:53

Natural Horsetrainer schreef:
Dat is een gaaf strak hek zeg!
Ik kan me voorstellen dat je daar superblij mee bent!
Dat je er nog maar lang van moge genieten. glimlach

## Ah joh, iig 15 jaar garantie, dus dat is al een heel eind vooruit knipoog !!
Gaaf he, ik ben al een paar keer langs de weg gefietst, om gewoon uitgebreid te genieten!

Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 6:35

Wow dat ziet er mooi uit. Heel veel plezier ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 10:42

Zo hé, poepie sjiek zeg! Mooi hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptydo 2 feb 2012 - 11:31

Prachtig Helma compliment! Het ziet er heel strak en netjes uit. Heb je dit hekwerk nu helemaal rondom, of alleen het stuk langs de weg?
Leuk om ook meteen weer eens wat overzichtsplaatjes van je PP te zien glimlach.

Ga je aan de binnenkant van het houten hekwerk nog een stroomdraad aanbrengen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyvr 3 feb 2012 - 0:33

gaaf zeg!! alle reden om lekker van te genieten en blij mee te zijn.
Hier droom ik er ook nog steeds van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyvr 3 feb 2012 - 2:51

mooooooiiiiii zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies sanders

Marlies sanders


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 12-01-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nieuwdorp Zeeland

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyvr 3 feb 2012 - 3:10

Soooo, mooi hoor, super!
Wat voor hout is dat dan , dat ze er 15 jaar garantie op geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyvr 3 feb 2012 - 7:50

Echt heel mooi Helma! Terecht dat je daar zo van geniet en blij mee bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Zin-inn

Zin-inn


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Stadskanaal

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyza 4 feb 2012 - 10:41

Wauw, dat ziet er mooi uit! Kan me voorstellen dat je daar trots op bent, terecht! Geniet ervan!!
Terug naar boven Ga naar beneden
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyzo 5 feb 2012 - 5:29

Marja schreef:
Prachtig Helma compliment! Het ziet er heel strak en netjes uit. Heb je dit hekwerk nu helemaal rondom, of alleen het stuk langs de weg?
Leuk om ook meteen weer eens wat overzichtsplaatjes van je PP te zien glimlach.

Ga je aan de binnenkant van het houten hekwerk nog een stroomdraad aanbrengen?

** Dank, dank voor jullie complimentjes allemaal! Wordt ik alleen nog maar blijer van knipoog

Ik heb geen stroomdraad laten monteren Marja, maar heb zelf voldoende koord om het er nog op te zetten. Die zat al op de oude palen, dus kan ik zo over zetten.
Moet zegggen dat we op andere plekken zelf een hek hebben gemaakt, met vlonderplanken, en heb daar nooit problemen mee met aanvreten of schuren.
Schijnbaar hebben ze daar geen behoefte aan!
Dit stuk is idd langs de weg, maar heb toch aan Schuurman de opdracht gegeven om nog een stuk van 90 mtr. erbij te plaatsen. Dat is aan de Zuidzijde, en sluit dan aan op
het houten hek dat wij zelf al voor een deel hadden geplaatst. Uit kostenoverweging had ik eigenlijk alleen langs de grote weg dit sjieke hek willen hebben, maar nu het er zo onwijs
mooi bij staat, en vooral..... heel erg SNEL, hebben we toch besloten nog een stuk te laten plaatsen ipv zelf doen. Manlief Theo is al lang blij dat hij dan van die rotklus af is grijns
Stukje bij beetje komen we er wel!
Je had idd nog niet eerder foto's gezien vanaf deze kant, denk ik, want wij komen eigenlijk bij het verzorgen en hanteren van de pony's niet veel aan deze kant van de track.
Straks wel weer met het uitmesten, maar nu lopen ze vooral van de stoep naar de binnenwei en terug. Als we straks ook het 2e stuk Schuurman hek hebben, kan ik de track
weer helemaal open doen.

Helma

(oh ja, kreeg zelfs van Bjorn een groot compliment, die was er vrijdag nog. Nou, als DIE zegt dat het in orde is, dan zal het wel zo zijn he grijns )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
veernr1




Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 22-01-11

Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Emptyzo 5 feb 2012 - 8:32

Wow, mooi zeg! En voor de verandering zeker eens lekker om toe te kunnen kijken terwijl er even een puist werk verzet wordt! Ik ben wat dat betreft ook een beetje gehandicapt, heb ook altijd het idee dat ik alles zelf MOET wat ik ook zelf KAN. Maar we gaan nu het dak van 1 stal binnenkort LATEN doen, hoewel, alleen het aanbrengen van de nieuwe dakplaten, het slopen van het oude pannendak doen we dan wel weer zelf ..... grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe blij kun je zijn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe blij kun je zijn!   Hoe blij kun je zijn! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe blij kun je zijn!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe zijn jullie aan je land gekomen?
» Zo blij, want een nieuw stukje pp erbij!
» Joris en zijn eigen "hooi eet"weitje
» We zijn rond!
» Zijn jullie al overstroomd?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: