Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht: Weiland met schuilstal/paddock met uitloop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Syl




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Rotterdam

Gezocht: Weiland met schuilstal/paddock met uitloop Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Weiland met schuilstal/paddock met uitloop   Gezocht: Weiland met schuilstal/paddock met uitloop Emptyzo 18 dec 2011 - 20:29

Ik heb mijn Haflinger kortgeleden naar de Betuwe moeten verhuizen vanwege haar gezondheid.
Ze heeft daar een geweldige plek en het spijt mij dat ik haar daar weg wil halen, ook vanwege de klik met het andere paard wat daar staat.
Ik zou zo graag een plek willen vinden die voor ons allebei goed te doen is zodat ik weer wat vaker naar haartoe kan gaan en wat met haar kan gaan doen.

Ik mis haar heel erg en wil haar graag weer dichter bij huis hebben. Ik moet nl alles met het openbaar vervoer doen of de fiets vanuit Rotterdam.

Waar ik naar op zoek ben is een weiland met schuilstal. In de winter volstaat een stenen paddock met voldoende goed voer ook en in de zomer weidegang. Het liefst een plek waar meerdere paarden staan.
Ik ben ook op zoek naar een plek voor een paard van 24 jaar die met pensioen is.
Het gaat om de omgeving Capelle, Nieuwerkerk aan den IJssel, Moordrecht, Zevenhuizen of de 3B-hoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Weiland met schuilstal/paddock met uitloop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht, paddock paradise in omgeving van Hengelo GLD
» Gezocht plaats in Paddock Paradise omgeving Hilversum
» Marikska's weiland
» weiland inzaaien
» blubber bij opening weiland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: