IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

En dan begin je gewoon weer opnieuw

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bienie

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 16-10-11

BerichtOnderwerp: En dan begin je gewoon weer opnieuw   zo 11 dec 2011 - 8:41

Wegens de aankomende veranderingen ben ik genoodzaakt het PP te herbekijken clown
Er komt namelijk een vriendje voor Cobe erbij grijns Waardoor ik ook 2 stukken weide ga hebben, die ik graag 1 geheel wil maken. Ik hoop dat beide mannen zich gaan gedragen, maar anders moet het maar weer opgesplitst, heb ik mijn plezier van het maken weer gehad hilarisch Ik ga zo een tekening in Paint maken, maar zal ookal even de uitleg geven, misschien hebben jullie meteen tips of ideeën waar ik rekening mee kan houden knipoog

Situatie nu: weide 15x60 met schuilstal
Wordt: weide 30x60 met dubbele schuilstal.

Dit is een foto:

Dus het stuk waar de pony in staat + het stuk links er naast wordt dan van mij.
De beide schuilstallen staan dus tegen elkaar, maar er is een wand tussen, dus eigenlijk 2 aparte stalletjes.

Hoe maak je zoiets?
Het simpelste is natuurlijk achteraan een paddock, vooraan een paddock en dan een pad rond het geheel.
Dit is zoals het nu uit ziet (dus 1 weide):

Het grijze vakje links onderaan in de schuilstal en dan heb je dus aan beide uiteinden een paddock.
Deze wil ik behouden en in plaats van het schuine pad dus een pad om het geheel.
Ik wil sowieso dat ze altijd rond kunnen, dat er nergens een hoek is waar de ene de andere in kan drijven (de stallen kan ik niet anders maken, maar de rest wel knipoog ). Ik denk daarom niet dat er veel andere opties zijn dan gewoon een pad rondom? Hoe zien jullie dit?

Nog tips? Dingen waar ik op moet letten met 2 paarden? Etc.?
Alles is welkom glimlach
(hoe breed ik het pad ga maken moet ik nog even bekijken, ik ga dan ook met een groot pak voordroog werken ipv kleine pakjes en dat moet natuurlijk wel tot achteraan in mijn weide geraken, moet nog eens vragen wat voor breedte ze dan nodig hebben enzo).

Edit; mijn snel getekende Paint-versie.

Groen = gras
Bruin = zand(pad)
Blauwe rondje = drinkbakken
Bruine vierkanten = hooibak
Donkerbruine vierkanten = schuilstal
Grijs = verharding (dikke stoeptegels)

Het hoekje aan het uiteinde is de ingang (2 ingangen dus), denk niet dat ik dit recht kan gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden

En dan begin je gewoon weer opnieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: