Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hallo ook even voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydi 1 dec 2009 - 7:04

Hallo ik ben Lettie.
We wonen in Duitsland niet ver van Leer in een fijne boerderij met 1,5 hectare weiland.
We wonen daar met 7 IJslanders, 2 ruwharige Hollandse herders, 1 (waarschijnlijk) oud duitse herder, 1 Schapendoes x Malthzezer, drie katten en een toompje kippen met haantje.
Afgelopen september zijn we hier komen wonen dus nog erg veel werk aan de winkel.
Het weiland hebben we omheind en daar binnenin willen we leuke dingen gaan doen grijns
We hadden al een prachtig verhard stukje waar vroeger de melkstal was maar helaas is daar vandaag verandering in gekomen doordat onze nieuwe septictank daar nu is ingegraven kritisch Daar zit natuurlijk wel als voordeel aan dat ons huis nu wel aangesloten is op een septictank van deze tijd grijns
Maar even afwachten hoe het allemaal opdroogt, het is kleigrond, maar anders willen we er volgend voorjaar beton storten.
Wat ik erg fijn vind is de kapschuur, de paarden kunnen voor het eerst in mijn leven schuilen als ze dat willen. Ze moeten nu nog leren dat je droog kunt gaan staan als het regent, dat kwartje is nog niet gevallen knipoog
Als ik eens wat meer tijd heb zal ik wat foto's plaatsen.
Nu ga ik eerst even verder lezen wat anderen te vertellen hebben glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydi 1 dec 2009 - 8:31

hoi Lettie, en welkom!
klinkt goed hoor, de beestenboel en de boerderij.
het wordt hier haast een ijslanderforum :<
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydi 1 dec 2009 - 11:42

Hoi Lettie, welkom hier glimlach!
Ik heb net je vraag over de hooinetten beantwoord en vroeg me daar af of je misschien in Duitsland woont. Nou, die vraag is dus nu beantwoord grijns. Vlakbij Leer schrijf je, maar dat zegt me niets. Is het ergens vlak over de Nederlandse grens?
Ik zag in je profiel dat je van 29-05-1961 bent, nou da's grappig zeg, ik ben van 27-05-1061 :<. En ook ik houd van Monty Python en Draadstaal en... heb 7 IJslanders thuis.
Ik ben benieuwd naar alle ontwikkelingen die bij jullie gaan plaatsvinden, ik hoop er hier op het forum alles over te gaan lezen knipoog!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydi 1 dec 2009 - 22:49

Bedankt voor jullie welkom glimlach
We hebben wel veel gemeen Marja grijns
Nortmoor ligt ± 30 km van de Nederlandse grens.
Bij Nieuweschans de grens over richting Emden en net voorbij Leer de weg af. Aan de dijk langs de rivier de Jümme ligt ons huis.
Ik zal zeker de ontwikkelingen fotograferen en hier verslag doen van tijd tot tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptywo 2 dec 2009 - 4:27

Hey Lettie, welkom op het forum. We krijgen een leuk internationaal gezelschap zo.
@Mijke: laten we er dan maar een gangenpaardenforum van maken, met mijn Tennessee Walkers erbij, en Marion haar kruisingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydo 3 dec 2009 - 8:39

kruisingen heb ik ook, 2 stuks zelfs, maar wat doen we dan met mijn tinker? clown
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydo 3 dec 2009 - 20:43

Die rekenen we onder overige gebruikers van de paddockparadijzen. Zelf heb ik ook nog een warmbloed, die wordt dan ook overig gebruiker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Emptydi 15 dec 2009 - 6:25

Welkom Lettie, leuk dat je ook bezig bent met een eigen paddock paradise!

Leuk zo'n gangenpaarden-forum, dan behoor ik dus met mijn paarden tot de overige gebruikers verdriet .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ook even voorstellen   Hallo ook even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo ook even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal, even voorstellen!
» Hallo PP'ers
» Hallo enthousiastelingen
» Hallo, dit ben ik.
» Hallo allemaal!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: