Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Marika & Wesley stellen zich ook voor!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Mariekyy




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 27

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptywo 23 nov 2011 - 2:54

Hoi,

Ik ben Marika Bungert, 15 jaar oud. Woon in Zuidlaren en zit nu in havo 3. Samen met mijn ouders heb ik een haflinger ruin van 9 jaar genaamd Wesley. Ouders zijn ontzettend betrokken bij het paard en vinden het heerlijk om mee te gaan. Wat erg leuk is!
Jammer genoeg paard niet aan huis maar hij staat een dorp veder bij een man die een stukje land overheeft. Weiland onderhouden we zelf en we mogen er ook alles mee doen. We willen er een paddockparadijs van maken. Maar dat moeten we nog allemaal even zien.
Wesley hebben we nu zo'n 3 jaar. En sinds 1,5 jaar rijden we endurance.
In die 3 jaar ontzettend veel geleerd over voeding en het houden van paarden. Wesley heeft insuline resistentie, waardoor hij dus heel slecht tegen suikers kan. Eerste 2 jaar zijn we dus heel erg aan het zoeken geweest wat nou de beste voedingsschema is voor hem.
Hij was namelijk eerst veel te dik toen hem op dieet gezet. Door dat we gingen trainen en niet het goede voedingsschema hadden werd hij te mager. Lang gezocht wat nou het beste werkte, uiteindelijk uitgekomen om duits kruiden hooi te voeren en binnen 2 weken was hij weer op gewicht. Daarna nooit meer problemen gehad. Ondertussen krijgt hij nu ook biologische spelt en muesli.
Veder was Wesley ontzettend stijf toen we hem kochten. Hebben hem toen laten behandelen door Amber Koppen die werkt samen met Eric Laarakker.
Zei heeft ook vastgesteld dat hij IR heeft. Daar krijgt hij trouwens poeder voor om de suikers af te breken. Nu gaan we elk half jaar naar Amber. En elke keer voel dat het hem goed heeft gedaan erg fijn!
We rijden dus endurance. Veder mennen we wel eens en om hem soepel te houden rijden we ook nog klassieke dressuur.

Dit zijn wij tijdens een wedstrijd:
Marika & Wesley stellen zich ook voor! 33vokdw

Ik hoop via dit forum meer te weten te komen!

Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptywo 23 nov 2011 - 7:17

Hey Marika, welkom op dit forum. Wat leuk dat je endurance rijdt met je Haflinger. Zie ik nu goed op de foto dat hij een beetje aparte kleur heeft voor een Haflinger? Wel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptywo 23 nov 2011 - 19:41

leuk dat je endurance rijd, jullie zien eruit als een leuk koppel.
Monique, volgens mij is dit wel een normale kleur, ik heb in een haflinger 4 tal gereden (vroeger knipoog ) en reed meestal ook op een paardje met die kleur.
het is minder rood he, lijkt wat donker tussen te zitten, ik vind het persoonlijk wel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptydo 24 nov 2011 - 2:16

Hoi Marika, welkom op het forum, hopelijk ga je hier veel ideeën opdoen voor je PP glimlach!
Jammer genoeg zie ik geen foto's in je topic, zo te lezen de anderen blijkbaar wel verwarring. Jammer, want ik ben dol op foto's!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptydo 24 nov 2011 - 6:23

ik zie 1 foto. dus je mist er niet een heleboel knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mariekyy




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 23-11-11
Leeftijd : 27

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptydo 24 nov 2011 - 6:30

Wat een leuke reactie! Ondertussen met de eigenaar van het weiland gepraat en we mogen een PP aanleggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin-inn

Zin-inn


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Stadskanaal

Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Emptyma 28 nov 2011 - 10:22

Hoi Marika,

Welkom op dit forum. Leuk om te lezen dat je met Wesley bij Amber bent geweest. Ik heb bij Eric op de praktijk gewerkt en ken Amber ook. Fijn dat hij nu mooi in balans is, hij ziet er ook super goed uit op de foto!
Geniet van al het leuks hier en van je paardje natuurlijk!

Groetjes, Marieke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marika & Wesley stellen zich ook voor!   Marika & Wesley stellen zich ook voor! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marika & Wesley stellen zich ook voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Marit en Wonder stellen zich voor
» Worteltje en eamonn stellen zich voor.
» Bienie & Cobe stellen zich voor
» Anke, Senna en Venus stellen zich voor
» Gypsy en ik stellen ons voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: