Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hallo allemaal!

Ga naar beneden 
+3
Mai
marion
Tanja
7 plaatsers
AuteurBericht
Tanja

Tanja


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-09-11
Woonplaats : Noordoostpolder

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 4:15

Graag wil ik mezelf voorstellen,
Ik heet Tanja, en ik heb twee paardjes Dewy een fjord en Mario een shet , en een pension paard Geart een fries.
Toen ik twee jaar geleden dewy kocht heb ik me verdiept in wat nou de beste huisvesting voor mijn paardjes zou zijn.
Toen kwam ik deze site ook tegen en het pp principe, ik vond het idee meteen heel erg leuk en ook logisch dat dit de beste manier is om je paard te huisvesten.
Dus hebben we ons (niet al te grote weiland) als pp ingericht.
Jammer genoeg waren de paden aan het eind van de winter echt stuk gelopen en heb ik de binnen wei er uit gehaald om de paden te ontlasten.
Dit kon zo niet dus hebben we een ander deel van het erf omgezet en een paddock gemaakt.
De paarden staan nu dus s'nachts in de paddock en overdag een paar uur in het weiland, maar..
ze lopen nu dus veel minder, in de paddock staan ze veel in een hoek een beetje te dutten, niets mis mee maar wat konden ze lekker op de paden rond rennen!

Dus er broeien grote plannen, ik wil graag weer een paddockparadise aanleggen nu ook wat groter zodat er meer (pension) paarden op kunnen lopen
maar die plannen zal ik bij plattegronden plaatsen!
Want dit is toch echt een hele mooie (de mooiste) manier om je paarden te huisvesten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.klompenzo.net
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 9:13

Hé, Tanja! Ook hier, wat leuk! Ben benieuwd naar je plannen.
Hoe het bij ons is weet je inmiddels, maar ook dat heeft een paar jaar tijd gehad om zo te groeien. Al doende ontstaan er steeds meer ideeën, eht blijft leuk om te zoeken en te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 11:00

Hoi Tanja, Welkom glimlach!
Wat goed dat je toch naar manieren blijft zoeken om een PP te realiseren. Het modderprobleem is toch wel een heel lastig en typisch Nederlands probleem, wat dat betreft kunnen we beter in Californië zitten knipoog!
Veel succes en plezier met het uitbroeden van al je plannen, ik hoop hier het resultaat te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 18:46

welkom hier, gezellig.
Ja blijft leuk, plannen maken en uitvoeren en zie hoe gelukkig je paarden er van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 19:17

Hoi Tanja,

Leuk, weer iemand met grootse plannen! Ik ben benieuwd hoe je de nieuwe track winterproof gaat maken. Voor ons is het het eerste jaar met een PP (en ook met de paarden 365 dagen buiten, trouwens), dus ik ben ook een beetje bang voor de vele natte maanden die komen gaan...

Veel succes met de plannen en ik hoop snel een tekening te zien!

Groetjes,

Wieteke

Terug naar boven Ga naar beneden
Angela1958

Angela1958


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-09-11
Leeftijd : 65
Woonplaats : Weener (DE)

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptydi 27 sep 2011 - 21:28

Welkom Tanja! glimlach

Je schrijft, niet groot, maar hoe groot is het dan bij jou????
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptywo 28 sep 2011 - 3:56

Hey Tanja,
Leuk je hier nu ook te 'zien'. Welkom op het forum!
Heel veel plezier met het uitwerken van je plannen.
De tekening die je me liet zien van je plattegrond kun je zo inscannen en in het hoofdstukje Plattegronden plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Tanja

Tanja


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-09-11
Woonplaats : Noordoostpolder

Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Emptywo 28 sep 2011 - 7:27

Leuk! zoveel reactie's
Hoi Marion en monique, jullie PP's hebben mij weer enorm geinspireerd om er weer mee verder te gaan,
modder is een probleem in de winter, zandpaden is denk ik de oplossing (niet de goedkoopste)
dus goed nadenken, kijken hoe anderen het al gedaan hebben en veel vragen, dat ga ik hier doen knipoog
Angela, mijn pony's hebben een kleine 3000 m2.
Ik ga de plattegrond scannen en bij plattegronden plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.klompenzo.net
Gesponsorde inhoud





Hallo allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal!   Hallo allemaal! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo allemaal!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal
» Hallo allemaal
» Hallo allemaal!
» Hallo allemaal
» Hallo allemaal!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: