Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorstelrondje

Ga naar beneden 
+6
Wieteke
fojoe
Mai
Berith
yvonnedejong
Dani_
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyza 4 dec 2010 - 0:14

Hallo allemaal,

Ik zat erover te denken om dit topic op te splitsen, omdat het eigenlijk Dani's voorsteltopic is maar er zich nu iets anders interessants begint te ontwikkelen, nl. hoe en wanneer te beginnen met het inrijden van je jonge paard. Het opsplitsen is alleen een beetje lastig omdat sommige reacties ook nog reageren op Dani en ik die dus niet kan/wil verplaatsen.
Joyce, is het een idee als jij met je vraag een nieuw topic over inrijden zou openen, bv. in 'Over de paarden' > 'Activiteiten' ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyza 4 dec 2010 - 4:57

nee hoor, hoeft geen nieuw topic, ik zal hier op dit topic er niet verder op in gaan knipoog .
ik zit idd de boel te bevuilen hierzo, sorry oeps
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyma 6 dec 2010 - 8:04

Joyce schreef:
nee hoor, hoeft geen nieuw topic, ik zal hier op dit topic er niet verder op in gaan knipoog .
ik zit idd de boel te bevuilen hierzo, sorry oeps
Zo erg is het niet hoor Joyce, ik hoop niet dat ik je dat idee heb gegeven knipoog. Ik dacht alleen dat als meer mensen verder zouden willen praten over het inrijden, het dan misschien handiger zou zijn om er een apart topic over te openen. Maar je hoeft je zeker niet schuldig te voelen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyma 6 dec 2010 - 21:03

geen probleem marja!!
ik voel me niet rot, snap gewoon dat ik de boel liep, en nu weer loop, te bevuilen knipoog .
als er behoefte bij meer mensen naar is, over een inrij topic, kan dat altijd geopend worden, mijn behoefte daaraan is niet zo groot dat ik zelf een topic zal maken hierover.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Dani_

Dani_


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyza 5 maa 2011 - 3:46

Hoi allemaal,

Ik wil nog even laten weten dat het weiland uiteindelijk, om verschillende redenen, niet is doorgegaan helaas. nee

Mijn paard is inmiddels wel verhuisd naar een paddock paradise van iemand anders, omdat ik echt een beetje klaar ben met de gemiddelde pensionstallen hier in de omgeving. Het nadeel is dat ik nu eigenlijk te ver moet reizen om bij mijn paard te komen en daarom blijf ik ondertussen hard op zoek naar mijn eigen weiland. Als jullie tips hebben over hoe ik daar aan komen, graag! glimlach
Ik ben hier een tijdje niet geweest, maar ben van plan nu weer actief mee te lezen (of posten).

Enne, is er inmiddels al een topic over leeftijd inrijden paard... ? Hahaha. grijns knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyzo 6 maa 2011 - 2:41

Hoi Dani!
wat ontzettend jammer dat je landje niet is doorgegaan!
Waar woon je zelf? omdat je wei in de buurt van leiden was.... en waar staat je paard nu?
Ik woon in bodegraven en zoek wel stalling met PP, maar ga per 16 maart naar een pensionstal waar ze in elk geval overdag met elkaar in de bak lopen en in de zomer dan op de wei en de stallen zijn enorm. Maar ik houd altijd oren en ogen open voor evt iets anders/beters.
Ik zou ook graag zelf of samen met iemand een PP beginnen maar loop denk ik tegen dezelfde problemen aan als jij, hier in de randstad is land moeilijk te vinden......
gr, renske
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani_

Dani_


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyzo 6 maa 2011 - 11:22

Hoi Renske,

Ja, heel jammer!
Ik woon bij Leiden en mijn paard 100 km. noordelijker. Heel erg uit de richting dus frustratie

Als ik wat hoor over iets hier in de buurt laat ik het wel weten. Succes, ook met de verhuizing van je paard binnenkort!





Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Emptyma 7 maa 2011 - 10:52

Dani_ schreef:
Ik wil nog even laten weten dat het weiland uiteindelijk, om verschillende redenen, niet is doorgegaan helaas. nee
Oh wat jammer Dani... Blijven zoeken hoor!

Citaat :
Enne, is er inmiddels al een topic over leeftijd inrijden paard... ? Hahaha. grijns knipoog
Nee, maar je kunt altijd zelf een topic openen hoor knipoog (misschien onder 'Activiteiten' in dit geval?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Voorstelrondje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstelrondje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: