Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even voorstellen: Kirsten

Ga naar beneden 
+2
MoniqueBuu
Kirsten
6 plaatsers
AuteurBericht
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptyma 13 sep 2010 - 23:26

Hallo allemaal.

Ik heb al heel wat zitten neuzen op dit forum, maar om nog meer ideeen op te doen , wilde ik graag lid worden en dat is gelukt... dus hierbij stel ik mij even voor.

Ik ben kirsten, woon in Drenthe (zoals velen op dit forum) en in het bezit van 4 leuke paarden (natuurlijk samen met mijn man). Ik ben al mijn hele leven te vinden op de paardenrug. Het liefst op de paardenrug boven de sprong. Deze passie deel ik samen met mijn inmiddels 15 jaar oude KWPN merrie Nina.

Uit Nina hebben we twee volle broers gefokt.

Diesel:
Even voorstellen: Kirsten GroteFoto-RJB37Q6B

Elvis:
Even voorstellen: Kirsten GroteFoto-DZGSWQZH

En inmiddels 2,5 en 1,5 jaar oud:
Even voorstellen: Kirsten GroteFoto-TXCKRWSQ

Last but not least: Onze o zo lieve, ondeugende en stoere shet Zandor:
Even voorstellen: Kirsten GroteFoto-Y8GEKTY7

Om dit stel zoveel mogelijk vermaak en zo min mogelijk verveling te geven, ben ik bezig met een pp aan huis. Dankzij al jullie tips hier op dit forum gaat dat helemaal lukken en zullen plattegronden en foto's volgen in de daarvoor bestemde forums.

Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydi 14 sep 2010 - 0:45

Hoi Kirsten,
Welkom op dit forum! We kunnen echt over een poosje een open PP-route in Drenthe gaan organiseren. knipoog
Wat een mooi paardenkwartet heb je. Ben je van plan de beide broers te houden? Zijn ze ge-je-weet-wel't?
Ben benieuwd naar jouw pp. Zal de foto's en de plattegronden wel zien verschijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydi 14 sep 2010 - 1:36

Hoi,

Welkom op dit forum.
Ik ben erg benieuwd naar jou ideeen en plattegronden.

Je hebt erg leuke paarden, ik voreg me ook af, hou je ze allebei?
En die zandor, superstoer. Doe je daar ook wat mee?

Groetjes Yvonne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydi 14 sep 2010 - 2:56

Dan nu nog even een officieel 'WELKOM' glimlach nu je aanmelding eindelijk gelukt is!
Wat een prachtige paarden heb je en wat een schitterende foto's! Je veulens komen er allebei zo prachtig glanzend en gespierd op uit. Net als ik heb je een hoog 'schimmelgehalte' in je paardenbestand. Schimmels zie je volgens mij niet zo heel vaak onder de KWPN'ers toch? En erg leuk dat je twee volle broers hebt. Mijn Sefja en Saegola zijn twee volle zussen (en ook schimmels knipoog) en ik vind het altijd erg leuk om te zien waarin ze hetzelfde zijn, maar ook waarin ze juist heel verschillend zijn.

Ik ben benieuwd naar je plannen, plattegronden en foto's van je toekomstige PP. Hopelijk kun je hier op het forum heel veel tips weghalen compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydi 14 sep 2010 - 5:11

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.

MoniqueBuu, de beide jongens zijn nog niet ge-je-weet-wel-d. De oudste wordt dat binnenkort wel. De jongste volgend voorjaar, dit om toch zo veel mogelijk rust te houden (aangezien ik ook een merrie heb). Ze staan nu met zijn 2-en ergens anders op de wei en komen rond begin november weer naar huis. Het liefst heb ik alles bij elkaar in staan, maar dat wil nu dus nog niet. De jongens komen dus samen in de paddock en merrie en shet in de bak. Beide groepen krijgen dan de helft van de (toekomstige) pp.

Antwoord op of ik ze hou: Het is de bedoeling ze uiteindelijk te verkopen, maar ik wil ze graag eerst zelf zadelmak maken en uitbrengen in de springsport. Ze zullen dus nog minimaal 2 jaar genieten van de pp.

Marja, jaja aanmelding is gelukt! Moeders had erg sterke genen, vandaar het hoge schimmelgehalte, maar ik ben ook een erge schimmelfan. Eens een schimmel, altijd een schimmel zeggen ze en dat klopt. Onder de KWPN is er een aardig percentage schimmel bij de goedgekeurde springhengsten (en dus nakomelingen), bij de dressuurhengsten bijna niet.
Inderdaad erg leuk om de overeenkomsten en verschillen tussen beiden broers te zien. Mijn man en ik zien heel veel verschillen terwijl buitenstaanders ze altijd zo op elkaar vinden lijken. De jongste is precies zijn moeder. De oudste lijkt denk ik meer op zijn pa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydi 14 sep 2010 - 5:17

Helemaal vergeten antwoord te geven op Yvonne haar vraag over Zandor.

Ik ben nog steeds van plan een beetje vrijheidsdressuur met hem te gaan doen, maar door tijdgebrek is het er nog steeds niet van gekomen. Het enige wat we nu met hem doen is heel veel knuffels geven.

Verder heeft hij echt zijn plek in de groep (gehad). Hij is het gezelschapsmaatje van de merrie. Ze zijn echt kop en kont samen en als madam hengstig is probeert hij haar nog steeds te dekken (hij is wel je ge-weet-wel-d). Hij bijt simpelweg in haar voorbenen tot ze gaat liggen. Dit was dan ook onze reden om hem te ruinen.

Voor de veulens was hij een echte speelkameraad, oppas en troost bij het afspenen.

Kortom.... we kunnen niet zonder hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydo 16 sep 2010 - 0:24

Hoi Kirsten, welkom op het forum zwaaien !
Je hebt erg leuke paarden, mag ik vragen wie de vader is van Diesel en Elvis? Lijken erg goede bewegers!
Ik ben benieuwd naar de foto's/plattegrond. Heel veel plezier hier (leuke avatar trouwens knipoog ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten

Kirsten


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 13-09-10
Woonplaats : Drenthe

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptydo 16 sep 2010 - 2:23

De vader van de jongens is Sam R (van stal Roelofs).

http://www.stalroelofs.nl/horse/73/1/6/Sam_R.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptyvr 17 sep 2010 - 1:08

Prachtige hengst, geweldige afstamming!
Terug naar boven Ga naar beneden
Temba




Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 01-03-10
Woonplaats : Wijchen

Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Emptywo 22 sep 2010 - 0:36

Welkom hier!
Mooi stel zo zeg! Leuk allemaal nieuwe ideeen op doen he? Ik ben ook wel benieuwd naar je PP straks!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silfurfaxi.nl
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen: Kirsten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Kirsten   Even voorstellen: Kirsten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen: Kirsten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstellen
» Even voorstellen...
» Even voorstellen
» Even voorstellen :)
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: