IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Gebruik van de schuilstal

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mai
Admin

Aantal berichten : 3214
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 57

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van de schuilstal   za 10 jul 2010 - 1:29

Irene schreef:
Marja, daar ben ik het wel mee eens, er moeten in ieder geval bomen zijn voor schaduw. Schuilstal is i.m.o niet altijd nodig. Maar ja, die IJslanders van jou zijn er wel gek op denken
Haha, wat zullen ze nu dan balen, want ze staan nu weer zonder stal, ik heb ze nl. gisteren weer verhuisd naar het 'zomer-PP' achter het bos. Gelukkig staan daar wel veel bomen, dus er is voldoende schaduw.

Citaat :
Berith, hier zijn ook eiken, maar niet meer dazen daar hoor. Maar wij wonen dan ook wel in een gebied waar gelukkig geen hordes dazen zijn.
Hier stikt het op het moment van de dazen, en inderdaad vooral bij de eiken, die zijn daar berucht om. Ik kan eigenlijk niets bij of met de paarden doen, want als ik maar bij ze in de buurt kom word ik zelf ook gestoken door die krengen boos... Ik ben de afgelopen week iedere dag wel een paar keer gestoken. En om me nou in te gaan pakken in lange broek en lange mouwen, dan krijg ik bij deze temperaturen een acute 'meltdown' denk ik krankzinnig!

http://www.paddockparadijs.nl
marion

Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van de schuilstal   za 10 jul 2010 - 10:44

Gelukkig hebben we hier (bijna) geen dazen.
Ik heb de paarden nu permanent een stuk bijgegeven waar een paar grote bomen staan, en daar blijven ze nu overdag rondhangen. Pas als het begint af te koelen gaan ze weer eens op het pad kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van de schuilstal   ma 12 jul 2010 - 1:05

Marja schreef:
Haha, wat zullen ze nu dan balen, want ze staan nu weer zonder stal, ik heb ze nl. gisteren weer verhuisd naar het 'zomer-PP' achter het bos. Gelukkig staan daar wel veel bomen, dus er is voldoende schaduw.

Ach, wat doe je die arme IJslanders nu aan grijns

Vervelend dat er zoveel dazen bij jullie zijn, lijkt me geen pretje.

Hier met de extreme hitte de laatste dagen stonden de paarden evengoed gewoon lekker in het zonnetje te 'zonnen' grijns

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gebruik van de schuilstal   

Gebruik van de schuilstal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gedrag-
Ga naar: