Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eerste idee van PP in Bladel

Ga naar beneden 
+6
ponylady
Irene
Mai
yvonnedejong
marleen
BuitenZinnig
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptydo 15 jul 2010 - 23:30

Het NHforum misschien ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptydo 15 jul 2010 - 23:32

Waarom niet op marktplaats? Ik weet dat het ook niet altijd alles is, maar als je goed uitlegt wat je te bieden hebt, dan kan je evengoed de juiste mensen treffen. Je bereikt in ieder geval een groot publiek.

Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptydo 15 jul 2010 - 23:33

Hij staat in ieder geval hier.... compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 0:12

Op Marktplaats zie je inderdaad al regelmatig advertenties van pensionstallen met paddockparadijs (krijg ik altijd google-meldingen van), waarvan ik ook weet dat er mensen op gereageerd hebben. Zou ik dus zeker doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 0:15

Net gedaan ja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 0:42

Goede advertentie Don, ik vind het wel behoorlijk goedkoop knipoog .

Marja, heb jij het idee dat er veel vraag naar het PP-principe is of dat dit steeds meer toeneemt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 0:49

Irene schreef:
Marja, heb jij het idee dat er veel vraag naar het PP-principe is of dat dit steeds meer toeneemt?
Ja, steeds meer mensen hebben er wel eens van gehoord heb ik het idee, en ik krijg het laatste jaar ook steeds regelmatiger google-meldingen over paddockparadijs. En het aantal bezoeken op mijn site is nog steeds groot compliment!

(N.B.: voor degenen die het niet weten: als je een Google-account hebt - en dat kan iedereen zo gratis aanmaken - kun je je op de hoogte laten houden van meldingen over alles wat jou interesseert, door trefwoorden op te geven. Heel handig!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 0:52

Hee Don, ik mis je mooie plattegrond in je advertentie hier op het forum glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyvr 16 jul 2010 - 6:02

Ik zal m er morgen even op zetten...nu eerst mensen eten gaan halen knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 18 jul 2010 - 1:42

Marja schreef:
Ja, steeds meer mensen hebben er wel eens van gehoord heb ik het idee, en ik krijg het laatste jaar ook steeds regelmatiger google-meldingen over paddockparadijs. En het aantal bezoeken op mijn site is nog steeds groot compliment!

Dat is goed nieuws, het aantal bezoeken op jouw site is inderdaad ook groot. Hier in de omgeving heb ik vaak het idee dat veel mensen er nog nooit van gehoord hebben. Maar goed, dat moet ook steeds meer rondzingen, dan zal dat wel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 18 jul 2010 - 1:47

En Don, heb je al reactie's? Of ben ik nu te snel grijns

Kleine tip; ik zou de term 'paddock paradise' ook als trefwoord vermelden in je advertentie op marktplaats. Over het algemeen kennen de mensen die term beter dan de Nederlandse variant. Als ze dan zoeken op die naam, dan kunnen ze je advertentie niet vinden. Ik zocht eerst ook op Paddock Paradise en kon je advertentie niet vinden, tot ik aan Marja dacht ( grijns ) en op de Nederlandse naam zocht knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 18 jul 2010 - 20:32

Nee, nog geen reacties verdriet Paddock Paradise is goede tip... niet aan gedacht oeps

Afgezien van dat Appie nog alleen staat omdat Bram terug halen tegen een redelijke prijs langer duurt dan ik hoopte, vind ik het niet erg dat er niemand gereageerd heeft...het is nu echt een paradijs...mest ruimen van slechts 1 paard (eerst 5!) geen nors rondklonterende mensen die al "nee" roepen eer je iets hebt kunnen uitleggen. Ik geniet van de vogeltjes en de rust aanbidding
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyma 19 jul 2010 - 23:14

Daar is inderdaad ook wat voor te zeggen, in je eentje heb je toch meer rust knipoog .
Als Bram terugkomt, heb je dan eigenlijk nog pensionklanten nodig of toch wel financieel gezien?
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptydi 20 jul 2010 - 9:59

Financieel gezien is het wel prettig als er iemand bij komt... ook voor wanneer je eens een dagje(s) weg moet... dan is er iemand, die vertrouwd is met de paarden en de gang van zaken, die even de honneurs kan waarnemen.... Maar op zich vinden we het wel prettig zo. oeps Wel grappig dat sinds de andere huurders vertrokken zijn, de "buren" zich allemaal opwerpen voor hand- en spandiensten en ook wel even willen controleren als we een dagje weg moeten... compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptywo 21 jul 2010 - 10:01

Je moet het maar net treffen met pensionklanten. Toen wij nog in Vught woonden, hadden we op ons paardenplekje op een bepaald moment ook een pensionklant erbij genomen. Dat leek in het begin heel leuk, maar dat meisje zat niet zo lekker in haar vel en liep heel vaak sjagrijnig rond bij de paarden. Ik kan je vertellen dat dat een enorme impact had op mij... Ik vond het altijd heerlijk om naar mijn paarden toe te gaan maar ging er hoe langer hoe meer tegenop zien, want zij was er bijna iedere dag. Ook hadden we in het begin afgesproken dat ze regelmatig mee zou helpen met mestruimen, maar dat deed ze steeds minder en op het laatst helemaal niet meer. Ik was eerlijk gezegd blij dat de situatie zich na een jaar vanzelf 'oploste' omdat wij gingen verhuizen naar Limburg.
Voor mij is het duidelijk: geen pensionklanten meer. De bijverdienste weegt voor mij niet op tegen de mogelijke nadelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptywo 21 jul 2010 - 20:36

Tot op heden nog geen enkele reactie op de advertentie, dus wat dat betreft ben ik nog even alleen knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptywo 21 jul 2010 - 23:19

BuitenZinnig schreef:
Financieel gezien is het wel prettig als er iemand bij komt... ook voor wanneer je eens een dagje(s) weg moet... dan is er iemand, die vertrouwd is met de paarden en de gang van zaken, die even de honneurs kan waarnemen.... Maar op zich vinden we het wel prettig zo. oeps Wel grappig dat sinds de andere huurders vertrokken zijn, de "buren" zich allemaal opwerpen voor hand- en spandiensten en ook wel even willen controleren als we een dagje weg moeten... compliment

Dat is inderdaad ook waar, je kan dan makkelijker een dagje weg. Wat grappig en aardig dat de buren nu aanbieden om te helpen.

Wat Marja ook zegt, er kunnen toch veel nadelen zijn wanneer je pensionklanten hebt. Maar goed, je kan het ook treffen en wel een leuke groep hebben.

Vreemd dat je nog helemaal geen reactie hebt op je advertentie verwarring . Ik had toch echt wel gedacht dat hier veel interesse in zou zijn. Misschien meer tegen het najaar aan, nu staan veel paarden gewoon in de wei en vinden mensen dat wellicht wel prima (hoewel de paarden dan ook minder bewegen).
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptywo 21 jul 2010 - 23:32

Ik vind het vooral veelzeggend dat de mensen nu ineens contact zoeken... verdacht (zegt imo iets over de verdwenen huurders)

Ik weet ook niet waarom er geen interesse is, maar we hebben geen haast... knipoog

Volgende week woensdag wordt Bram opgehaald en ik neem aan dat hij dan donderdag uiterlijk hier is hoera

Ga ik nu even Ap gezelschap houden zwaaien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptydo 22 jul 2010 - 4:36

Hé, wat super dat bekend is wanneer Bram naar huis komt! Nog even een weekje wachten... knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyza 31 jul 2010 - 23:57

En Don, is Bram sinds donderdag weer gezellig thuis?
Is Appie weer blij met zijn gezelschap?
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 1 aug 2010 - 0:11

Urgh... breek me de bek niet open over het terug komen van Bram agressie Om lang verhaal kort te maken, de datum werd wéér opgeschoven en wel zo, dat hij weliswaar in de nacht van vrijdag op zaterdag in Nederland zou aankomen, maar dan daar in een stalletje mocht gaan staan wachten tot ze maandag tijd hadden om hem bij me af te leveren kritisch Na de zoveelste niet nakomen van een afspraak hebben we een ander bedrijf gebeld... die brengen hem wel direct door naar ons en het kost ook nog eens 125 euro minder. Ik krijg ergens vandaag of morgen een track en trace code, waarmee ik hem kan volgen. gezien de Zwarte Zaterdag op de wegen in Frankrijk, verwacht ik dat ze hem vannacht of morgen uiterlijk in Frankrijk ophalen en een half etmaal later is hij dan hier. hoera
Inmiddels is Appie wéér hoefbevangen... wie het weet mag het zeggen... paddock paradijzen en minder/beperkt gras hebben niet voldoende geholpen ontroering Gisteren hebben 2 bekappende vriendinnen een nieuw vriendje voor hem afgeleverd en gelijk zijn hoeven ultra kort bekapt. Nu schoenen met zolen aan bij het wandelen en de magnesium + pijnstillers er in dwingen (hij moet het niet meer zwijgen ) En hopen dat nieuw klein vriendje + Bram hem aan het bewegen krijgen, want het niet willen bewegen wegens dazen en gebrek aan gezelschap hebben hem weer over de rand geduwd, nemen we aan...

Vriendje moet nog naam, is 1 jaar oud en piepklein
Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Foto-GXDBBILZ
Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Foto-R8ETFPUA
Gus, Neil, Hector (Heckie)...???

Ik ga gauw naar hem toe zwaaien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 1 aug 2010 - 4:42

Niet te geloven zeg en je had je er zo op verheugd... Groot gelijk dat je iemand anders hebt benaderd (en zelfs goedkoper, dat doe je goed glimlach ). Dus nog even geduld en dan is het eindelijk zo ver hoera !

Wat een schatje is het nieuwe vriendje, die is echt mini liefde ! Ik hoop dat hij Appie meer in beweging krijgt.
Echt balen dat hij weer hoefbevangen is, maar je geeft hem dus nog wel gras? Ik zou toch dan echt helemaal geen gras meer geven. Ik hoop dat hij snel weer opknapt!

Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 1 aug 2010 - 6:18

IEK!! Dankzij de zwerm toeristen is de reis uitgelopen... vandaag zijn ze in Madrid, reizen door naar Malaga en hebben dan verplichte stop van 12-24 uur. Vandaar gaan ze omhoog naar Frankrijk en pikken op de terugweg mijn Bram op. Dus het duurt nog wel tot woensdag, gok ik... verdriet Nou ja, ze konden me er nog op het laatste moment tussen wurmen en hij hoeft niet die hele reis mee te maken...alleen de laatste 11 uur. Mag nu niet klagen!

Ik geef Ap geen gras, maar op het pad groeit hier en daar nog wat. Er was ook helemaal geen enkel probleem... hij heeft meer dan een maand op schraal gras gestaan, maar dat was wel met al die andere paarden, waardoor ze aan het lopen bleven... schuilen voor de dazen, met z'n allen nog even eten, weer schuilen en zo door. In zijn eentje blijft hij gewoon de hele dag schuilen en gaat pas 's nachts eten. Dan loopt hij dus geen meter.. en door de hitte heb ik ook niet zo heel veel gedaan, te warm voor hem (niet voor mij, ik vind het best) Het bekappen heeft in zoverre geholpen dat hij met schoenen aan nu redelijk sjokt. Dus vandaag paar kilometer gelopen (45 min. ongeveer) met de kleine scheet er bij...die ook geen uithoudingsvermogen heeft en doodop was halverwege. Toen achter op de track gezet en daar vandaan zijn ze scharrelend weer terug naar de tent gegaan. Hij eet ook heel erg weinig nu, ik raap maar 6-7 drollen per dag!! manenkam is slap, de ergste spekrandjes zijn van zijn lijf... dus bevangen van eenzaamheid??? (en te weinig lopen op de track)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 1 aug 2010 - 9:34

Hoe is het mogelijk.... toch nog hoefbevangen verdriet
Het moet dan haast wel door gebrek aan beweging komen. Kan hoefbevangenheid ook met een vorm van stress te maken hebben? Hopelijk gaat het snel beter met hem als Bram er is.
Goed dat je een shetje erbij hebt, is-ie van jou?
Buddy, Buster, Goofy.....
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Emptyzo 1 aug 2010 - 20:50

Wie het weet mag het zeggen... nadat hij afgelopen winter kennelijk door de bevroren grond bevangen is geraakt, ging het weer goed. Toen lieten mijn huurders de draden open in het voorjaar, zodat hij plots dag en nacht op het voorjaarsgras stond...tja...toen was het duidelijk waarom het fout ging. Na een paar weken geheelonthouding heeft hij vanaf dat moment mondjesmaat mee gegeten met die kudde... Ook dat leverde geen problemen op. Goed op het weer en fructaan index gelet en afhankelijk daarvan meer of minder gras bijgegeven. Toen ze weg waren liep hij (gedurende 10 dagen) op een weitje van ca. 2000m met uitgegroeid stengelig gras, waar hij nauwelijks van at, maar het alleen maar plat liep. Angstvallig in de gaten gehouden...pulses en manenkam gevoeld, en hij bleef goed gaan. Toen hebben we de lange weides laten maaien en hem op een schraal weitje laten lopen - half etmaal - en op het pad uiteraard. Nog steeds niets aan de hand maar na 2-3 dagen ging het fout. Hij bleef hele dagen in de tent staan suffen vanwege de dazen en kwam er alleen 's nachts uit om te eten. Toen kwamen er weer pulses. Nu ben ik een PLOS volgens een Engelse vriendin (Paranoïd Laminitis Owner Symdrome grijns ) Geen dikke nekken, nauwelijks eten, weinig mest... maar wel weer zere voeten en geen zin om te lopen, laat staan op harde grond.
Dus of dat kleine weitje (ongeveer zo groot als een rijbak - dus ongeveer 800m) of de omslag in het weer (nu koeler en regen af en toe) zijn de boosdoener...of uiteraard de weerslag van het alleen zijn. Mijn bekapster heeft boekjes (Duits shock te moeilijk voor me) achtergelaten en het boekje met "giftige soorten op de paardenweide" geeft aan dat gras geen halmen mag hebben...als ik het goed begrijp .... raar toch?
Hoe dan ook, ik snap er geen hol van... vroegah liepen alle paarden gewoon de hele zomer in de wei, werden te dik, kregen diarree, maar hoefbevangen werden ze niet. Wat is er anders in de West Europese landen in de laatste 10 jaar, waarom komt het vaker voor? Ik zou daar wel eens een hele lange boom over willen opzetten...

Ik vind Goofy eigenlijk ook wel leuk en dan op z'n Engels uitgesproken ( geen góófie, maar goefie) Ik gooi het eens in de groep...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Gesponsorde inhoud





Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste idee van PP in Bladel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangeboden: plaats op Padock Paradijs in Bladel
» PP-plattegrond (plan) Jasja
» Tips gevraagd voor de aanleg van ons eerste paradijsje
» [opgelost]pp hoe te beginnen
» Onze eerste gedachtes in uitvoering en in gebruik (foto's p2 en filmpjes p.3)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: