Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ontwerp voor het nieuwe perceel

Ga naar beneden 
+4
ponylady
Berith
Irene
Mai
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyzo 4 apr 2010 - 12:00

Ik ben weer creatief bezig geweest en heb alvast een ontwerp gemaakt voor ons nieuwe perceel grijns (je moet toch wat op een regenachtige dag nietwaar :<?).

Ontwerp voor het nieuwe perceel GroteFoto-PXFWOSFH

Ik heb besloten om het voornaamste paddockgedeelte in het midden te maken en niet aan de weg, dat leek me wel eens leuk voor de verandering. Daarnaast is er dan ook minder kans op voerende voorbijgangers (hoewel er gelukkig niet zoveel mensen langskomen hier) omdat de paarden dan toch meer tijd in het grote gedeelte zullen doorbrengen dan in het pad langs de weg denk ik.

De donkergroene bolletjes zijn bomen (en struiken), en daar willen we er VEEEEEL van; rijen bomen, maar ook hier en daar kleine bosjes of groepjes van drie bomen (drie berken bij elkaar vind ik erg mooi).

Het lichtgele gedeelte, half omringd door een bosje (midden links) is een rolplaats met wit zand.

De lichtgekleurde ovaal is een heuvel, de donkergekleurde ovaal een kuil (en als er water in blijft staan een poel hoera). De heuvel wordt gemaakt met de grond uit de kuil.

Alle hoeken zijn heel ruim gehouden - vanuit de hoek tot aan de schuine kant ca. 10 m - voor hooibakken e.d.

Achteraan (bovenaan op de schets) willen we langs de snelweg een rand van ca. 4,5 meter breed met bomen en struiken beplanten, om de snelweg een beetje aan het zicht te onttrekken.

Het pad aan de linkerkant (en boven- en onderaan) is het smalst, 2,5 m, maar wel zonder obstakels, dus een heerlijk lange racebaan van 178 m glimlach!

Het pad aan de rechterkant wordt breder, zo'n 4 m, en daar wil ik op een paar plaatsen langs de kant groepjes van drie bomen en wat kleine heuveltjes maken, zodat er een beetje een slingerpad ontstaat, dat toch nog breed genoeg blijft om met onze trekker helemaal naar achteren te kunnen. Waarschijnlijk gaan we de watertank helemaal achterin zetten.

De twee weides worden elk in tweeën gedeeld zodat we weer gemakkelijk stroken kunnen afzetten. Vandaar ook weer meerdere poortjes vanaf de paden.

Rechts onderaan kunnen we de paarden gemakkelijk laten oversteken naar het bos aan de andere kant van de weg, door even een paar draden over het weggetje te spannen (het is een heeeeeel rustig weggetje).

Wat vinden jullie ervan? Ideeën zijn welkom glimlach!


Laatst aangepast door Marja op ma 5 apr 2010 - 0:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyzo 4 apr 2010 - 23:26

Het ziet er erg leuk uit Marja! Ik heb eigenlijk helemaal geen tips/ideeen, je hebt het al zo mooi uitgewerkt glimlach !
Dat wordt echt een hele leuke PP voor de paarden, ik zie het al helemaal voor me grijns .
De heuvel, kuil en rolplaats, heel erg leuk. En dat lange pad dan, 178 meter rennen, ik zie de paarden al gaan grijns

Ik meen al eens eerder gelezen te hebben dat jullie daar ook gewoon allemaal bomen mogen planten? Dat is wel heel ideaal, hier mag dat dus niet zomaar.

Die oranje strepen zijn de hooiplaatsen?

De waterbak achteraan is zeker voor de veiligheid?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 0:39

Irene schreef:
Ik meen al eens eerder gelezen te hebben dat jullie daar ook gewoon allemaal bomen mogen planten?
Ja, dat vertelde de man van het Waterschap tenminste. We hebben hier aan huis ook rijen met bomen geplant en daar heeft nog nooit een haan naar gekraaid. Gemeentes zijn daar blijkbaar heel verschillend in.

Citaat :
Die oranje strepen zijn de hooiplaatsen?
Nee, dat zijn alle poorten (nou ja, dat worden gewoon draden met poortgrepen, maar ik bedoel dus de in- en uitgangen knipoog). Waar de hooiplaatsen komen wijst zich meestal pas in de praktijk het beste. Dat zal in ieder geval wel in de hoeken zijn en hier en daar in de brede paden denk ik.

Citaat :
De waterbak achteraan is zeker voor de veiligheid?
Nee hoor, gewoon omdat ik de watertank een lelijk ding vind en hij daarom heeeeelemaal achteraan mag staan, verdekt opgesteld in een hoekje, zodat-ie niet zo opvalt knipoog.

Hmm... we moeten alleen nog eens gaan bedenken waar we de mest op gaan slaan, daar heb ik nog niet zo direct aan gedacht, terwijl die toch best veel plaats in beslag neemt denken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 7:43

Ik vind het er super uitzien, maar daar heb je ook nog wel even wat werk aan. Wat voor bomen ga je planten?

Ik heb geen tips voor je maar kwam wel tot de conclusie dat ik bij mijn eigen PP nog even goed moet nadenken waar ik de diverse openingen wil gaan maken idee Was ik nog even vergeten. absurd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 7:53

Berith schreef:
Ik vind het er super uitzien, maar daar heb je ook nog wel even wat werk aan. Wat voor bomen ga je planten?
Ik denk dat het voornamelijk wilgen en berken zullen worden, die groeien tenminste lekker snel. Maar misschien zijn er nog wel meer gemakkelijke en snelgroeiende bomen, ik moet daar eens induiken. Ook willen we er struiken tussen zetten (vooral het stuk langs de snelweg) zodat het mooi dicht wordt.
We zullen ook moeten gaan overleggen met degene die het perceel links van ons nieuwe perceel heeft. Hij heeft nl. op de perceelscheiding Thuja's geplant (coniferen) en die zijn giftig, dus daar we niet zo blij mee... nee. Eens kijken of we misschien samen in goed overleg andere bomen kunnen planten.

En ja, we gaan hier inderdaad nog veeeeeeeel werk aan hebben zweep!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 22:50

Marja schreef:
Nee hoor, gewoon omdat ik de watertank een lelijk ding vind en hij daarom heeeeelemaal achteraan mag staan, verdekt opgesteld in een hoekje, zodat-ie niet zo opvalt knipoog.

O, oké grijns . Ben je dan niet bang dat je in de winter de paden kapot kan rijden of is de ondergrond daar heel goed?

Marja schreef:
Hmm... we moeten alleen nog eens gaan bedenken waar we de mest op gaan slaan, daar heb ik nog niet zo direct aan gedacht, terwijl die toch best veel plaats in beslag neemt denken...

Daar moet je inderdaad ook nog een plekje voor hebben, een beetje in het midden lijkt mij het meest handig ivm ver lopen.
Hoe ga je dat eigenlijk doen met hooi voeren, helemaal met de kruiwagen erheen zal ook wel een eindje lopen zijn?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 22:51

O, dat van die coniferen is inderdaad ook niet fijn, ik hoop voor je dat het een redelijke buurman is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyma 5 apr 2010 - 23:36

Irene schreef:
Ben je dan niet bang dat je in de winter de paden kapot kan rijden of is de ondergrond daar heel goed?
Hm ja... geen idee nog eigenlijk :<, het is nu natuurlijk nog een akker en ik heb er nog nooit natte stukken in gezien, dus ik ga er vanuit dat het droog is, maar inderdaad, met de trekker + tank van meer dan een ton heen en weer moeten rijden is niet bevorderlijk voor het pad. Daar heb je eigenlijk een goed punt verdacht, dank je! (Zo zie je maar weer hoe nuttig dat meedenken is knipoog...)

Citaat :
Hoe ga je dat eigenlijk doen met hooi voeren, helemaal met de kruiwagen erheen zal ook wel een eindje lopen zijn?
Ja, dat is natuurlijk zo, maar dat is nu ook al zo, dus dat zijn we wel gewend en vinden we niet zo erg glimlach.

Citaat :
O, dat van die coniferen is inderdaad ook niet fijn, ik hoop voor je dat het een redelijke buurman is!
Ik ken hem eigenlijk niet persoonlijk; hij is eigenaar van het perceel naast ons nieuwe perceel, maar hij woont daar niet. Maar hij zwaait altijd heel vriendelijk en als-ie aan het maaien is tussen zijn bessen- en bramenstruiken, maait-ie daarna vaak ook nog een gedeelte van de wegbermen, inclusief de toegang tot ons huidige perceel achter het bos. Dat vind ik heel sympathiek, dus we hebben de indruk dat het wel een aardige vent is glimlach. De loonwerker die laatst hier was voor het mestrijden, kent hem ook goed en zei ook dat het een geschikte kerel is. Dus dat is veelbelovend voor onze 'onderhandelingen' grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptydi 6 apr 2010 - 3:21

Je nieuwe stuk wei ziet er erg mooi uit Marja ja
Mooi met al die bomen en struiken .
Maar hoe lang gaat dat duren voordat 't een beetje dicht is gegroeid , vooral dat stuk bij de snelweg ?

Je brengt me wel op ideen , zo met al die bomen aanbidding
Enige probleem is dat ik een botanische ramp ben , heb geen idee hoe bv een berk of wilg er precies uit ziet , ik ben in staan om iets totaal anders ervoor aan te zien .
Helaas ook geen groene vingers , wel zwarte nagelriemen oeps

Kan jij straks wat foto's gaan plaatsen van de bomen die je gaat planten en hoe ze precies te herkennen zijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptydi 6 apr 2010 - 3:53

ponylady schreef:
Maar hoe lang gaat dat duren voordat 't een beetje dicht is gegroeid , vooral dat stuk bij de snelweg ?
Waarschijnlijk redelijk lang :<, maar je kunt wel kiezen voor snelgroeiende bomen, dat scheelt natuurlijk. Ik ben ook geen botanisch wonder hoor, maar heb gisteren even zitten googlen op 'snelgroeiende bomen' en kwam al snel op het volgende rijtje: wilg, populier, plataan, walnoot, els, es. Ik dacht zelf dat een berk ook wel snel groeide, maar die stond niet in dit rijtje. Dan wil ik ook graag de takken kunnen gebruiken om aan de paarden te voeren en daarvan weet ik dat dat in ieder geval kan met wilg, berk en populier, dus misschien worden het wel die drie soorten. Wilgen en populieren zijn wel heel gemakkelijk te planten, je kunt afgezaagde takken van een paar meter lang onderaan een stukje afschillen en ze dan zo in de grond steken. Van berken hoop ik zaailingen uit het bos achter onze wei te kunnen halen.
Verder om ook wat struikachtigs ertussen te hebben, misschien wat snelgroeiende soorten als vlier en vogelkers? Dat laatste wordt altijd uit bossen geweerd en weggekapt omdat het zo snel groeit en alles overwoekert, maar dat zou natuurlijk juist mooi uitkomen om een strook met begroeiing snel vol en dicht te krijgen.

Citaat :
Kan jij straks wat foto's gaan plaatsen van de bomen die je gaat planten en hoe ze precies te herkennen zijn ?
Er zijn zoveel soorten dat je het best kan googlen op boomnamen, dan vind je al een hoop informatie en afbeeldingen.
Misschien is dit ook wel een handige site: Bomengids
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptydi 6 apr 2010 - 5:15

Bedankt Marja , die link van bomengids is heel duidelijk met lekker veel foto's .
Ik zal binnenkort nog eens bij de toekomstige wei gaan kijken , volgens mij staan er langs de kan berken of wilgen blond
Dus nog 's wat close-up foto's maken en vergelijken met foto's van de bomengids . grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptywo 7 apr 2010 - 23:26

Marja schreef:
Hm ja... geen idee nog eigenlijk :<, het is nu natuurlijk nog een akker en ik heb er nog nooit natte stukken in gezien, dus ik ga er vanuit dat het droog is, maar inderdaad, met de trekker + tank van meer dan een ton heen en weer moeten rijden is niet bevorderlijk voor het pad. Daar heb je eigenlijk een goed punt verdacht, dank je! (Zo zie je maar weer hoe nuttig dat meedenken is knipoog...)

Graag gedaan knipoog , volgens mij wordt het inderdaad al snel te zwaar voor in de winter. Mocht je de watertank wel meer vooraan zetten zou ik het wel goed afschermen (misschien ook met bomen?). Wij hebben namelijk weleens gehad dat een stel 'leuke' kinderen de waterkraan hadden opengezet agressie .

Marja schreef:
Ja, dat is natuurlijk zo, maar dat is nu ook al zo, dus dat zijn we wel gewend en vinden we niet zo erg glimlach.

Is ook goed voor de conditie grijns

Het verhaal over de buurman klinkt goed, dat zal dan wel goedkomen!

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 9 apr 2010 - 0:50

Irene schreef:
Mocht je de watertank wel meer vooraan zetten zou ik het wel goed afschermen (misschien ook met bomen?). Wij hebben namelijk weleens gehad dat een stel 'leuke' kinderen de waterkraan hadden opengezet agressie .
De kraan van de tank staat altijd open, omdat we een vlotter in het bad hebben grijns.

Ontwerp voor het nieuwe perceel 2009-08-06+Watertank+en+vlotter+005
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 9 apr 2010 - 4:34

O, dat is inderdaad wel heel handig!
Alleen kunnen ze dan nog het bad laten leeglopen knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 9 apr 2010 - 6:14

Irene schreef:
Alleen kunnen ze dan nog het bad laten leeglopen knipoog
Ben ik even blij dat er hier nooit kinderen langskomen hyper!

Ik ga trouwens nog een ander ontwerp maken voor het nieuwe perceel, heb nog meer ideeën idee. Wordt dus vervolgd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 9 apr 2010 - 6:43

Leuk, al die creativiteit! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 9 apr 2010 - 23:25

Marja schreef:
Ben ik even blij dat er hier nooit kinderen langskomen hyper!

Daar kan je zeker heel blij mee zijn. Gelukkig hebben wij er nu ook geen last meer van glimlach .

Marja schreef:
Ik ga trouwens nog een ander ontwerp maken voor het nieuwe perceel, heb nog meer ideeën idee. Wordt dus vervolgd!

Nog meer ideeen grijns , leuk, ik ben benieuwd!

-
Terug naar boven Ga naar beneden
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyza 10 apr 2010 - 2:41

goed dat je zoveel 'poorten' plaatst in de omheining van je weides compliment
zo kan je de weides makkelijk in kleinere stukken opdelen met prikpaaltjes.
én je kan de paarden aan het denken zetten.
laat ze maar lekker het pad afstruinen op zoek naar een open poortje knipoog

wilgen zijn heerlijke bomen liefde
ik heb een soort losse haag van wilgen.
die probeer ik bij te scheren, maar als ik te lang wacht lukt dat niet meer en moet ik echt gaan snoeien.
de wilgen geven er niet om, die groeien pijlsnel.
en het leukste is dat die haag mij geen cent gekost heeft.
ik zag een boer die zijn wilgen aan het knotten was en ben gaan vragen of ik wat takken mocht hebben.
hij bekeek me of ik van Mars kwam, maar heeft mij toch de auto laten volladen grijns

dit is zo'n takje, 2 jaar later :<
(de bovenste draad van de omheining hangt op 1,40)

Ontwerp voor het nieuwe perceel P1050745
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyza 10 apr 2010 - 5:12

Ja, ik vind wilgen ook geweldig, we hebben er in totaal 25 staan, allemaal van in de grond gestoken dikke takken van de achterbuurman die zijn wilgen had geknot. 't Is jammer dat ik niet meer weet wanneer we ze in de grond hebben gepoot (ik denk een jaar of 6 geleden), maar nu zijn ze al zo'n 10 m hoog schat ik.
En nu heb ik pas een mini-wilgenbosje langs onze longeerkraal gemaakt, van 16 afgezaagde wilgentakken. Ik zal eens een foto maken; nu zijn het nog kale takken, maar ze beginnen allemaal alweer uit te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 1:37

Ik was benieuwd waarmee jij je tekeningen maakt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
franslj

franslj


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 22-12-11
Woonplaats : Koningsbosch

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 3:24

Ik denk, Marjolein, dat het handig is, om de schetsen onder het andere topic,in dit topic te plaatsen, zodat het beantwoorden wat makkelijker gaat.

Zo even heb ik de schetsen bestudeerd en als uitgangspunt ziet het er niet gek uit en kun je je fantasie er wel op loslaten.

Oh ja, als je de schetsen wilt inkleuren, kan dit met een fotobewerkingsprogramma als Photoscape... gratis te downloaden en kleuren maar... glimlach

Als je naar het totaalbeeld van je PP kijkt en ik meen me te herinneren, dat je ongeveer 2 hectare ter beschikking hebt, kan ik me voorstellen, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Misschien een idee, om het pad...op tekening... rondom het perceel te trekken? Vandaaruit een volgende stap bedenken en stapje voor stapje eea proberen uit te voeren?

Groetjes.. frans.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.benbkoningsbosch.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 9:35

Ik reageer morgen even in mijn eigen topic, ging me puur om het programma.

En om ff snel te reageren een pad rondom hebben we nu en dat is kansloos en niet te doen voor 2 pony,s en 1 mens
Terug naar boven Ga naar beneden
franslj

franslj


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 22-12-11
Woonplaats : Koningsbosch

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 9:56

Je bedoelt een programma om foto's te bewerken en in dit geval, een tekening in te kleuren, neem ik aan, Marjolein?

Het ontwerp op onze website www.mauritspaddockparadise.nl heb ik ingekleurd met photoscape, een gratis bewerkingsprogramma.

Succes.. groetjes.. frans.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.benbkoningsbosch.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 20:46



Zal ff geduld moeten hebben, eerst laptop terug dan kan ik wel is aan kooien gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
franslj

franslj


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 22-12-11
Woonplaats : Koningsbosch

Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Emptyvr 6 apr 2012 - 22:34

Precies, Marjolein... gelijk het aanleggen van een PP.. stapje voor stapje en alles op zijn tijd.. de snijboontjes in augustus.. hilarisch

Groetjes.. frans.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.benbkoningsbosch.nl
Gesponsorde inhoud





Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp voor het nieuwe perceel   Ontwerp voor het nieuwe perceel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontwerp voor het nieuwe perceel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Ontwerp onze PP
» Ontwerp toekomstig PP 3500 m2
» PP ontwerp op driehoekig stukje grond
» Welke 'slow feeders' gebruik jij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: