Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 * Hoi Hoi *

Ga naar beneden 
+5
yvonnedejong
Wieteke
Irene
MoniqueBuu
ponylady
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptyzo 6 jun 2010 - 11:24

Geweldig Nancy! Ik was al weer vergeten dat jij degene was van de mooie hellingen met bomen :<...
Als het perceel te smal is voor een pad rondom, zou je er misschien voor kunnen kiezen om maar langs één lange kant een pad aan te leggen en dan wat smaller, en dan aan beide uiteinden van het perceel paddocks waar ze kunnen keren?

Ben benieuwd wat het voor palen zijn. Metaal? Kunststof? Het ziet er in ieder geval heel netjes uit compliment.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptyzo 6 jun 2010 - 21:05

Citaat :
Als het perceel te smal is voor een pad rondom, zou je er misschien voor kunnen kiezen om maar langs één lange kant een pad aan te leggen en dan wat smaller, en dan aan beide uiteinden van het perceel paddocks waar ze kunnen keren?
Zoiets had ik ook al in gedachte , aan de ene kant de waterbakken en op 't andere einde m'n grote hooibak (1000L tank).

Citaat :
Ben benieuwd wat het voor palen zijn. Metaal? Kunststof?
Zijn metaal , moeten allemaal nog gaten in geboord worden voor de isolatoren .
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptywo 9 jun 2010 - 2:29

dat is idd wel slim een lang pad, mijn pad loopt niet rond maar ze bewegen er wel voldoende over.
Ik heb dan wel aan het uiteinde de wei en aan het begin de waterbakken.
Ze lopen/rennen vaak heen en weer. Leuk om te zien.
Zijn de gaten al geboord?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptyma 12 jul 2010 - 0:23

en..... is je wei al klaar?
Ik ben erg benieuwd.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptywo 14 jul 2010 - 7:27

Wei is al klaar , er lopen zelfs al paarden in . Van de boer absurd

Van de afgesproken draden (3 rijen) zitten er nu maar 2 rijen , dus absoluut niet Shetlandproof .

Er staat wel een leuke schuilstal , beslist geen chique ding maar degelijk en functioneel .

Na telkens maar weer uitstel en afspraken niet na komen , had ik al min of meer besloten om niet daarheen te verhuizen .
Ik ben echt iemand van afspraken maken en dan ook nakomen . Ik was inmiddels ook al op andere plekken wezen kijken , maar ja er zijn maar weinig van die supermooie en ruime plekjes hier in de omgeving te vinden en met dit ideale plekje in mijn achterhoofd is 't helemaal moeilijk zoeken .

Maar door tussenkomst van een goede vriendin van mij en tevens van de boer , lijkt 't nu toch nog goed te gaan komen .

Heb met de boer afgesproken om volgende week samen nog een draad erbij te gaan spannen en zijn paarden gaan weer naar huis (stonden er tijdelijk) .
Voorin de wei gaat nog gesnoeid worden zodat mijn boogstal (tackroom) daar kan komen te staan als hooi & opslag plek .
Er staat ook Brem langs de kant dus die wil ik er ook nog uitsnokken .

Ik heb nog meer functionele en practische ideen om de wei op te knappen / verbeteren , maar dat komt later allemaal wel .
Zo wil ik graag een combinatie paddock / rijbak maken die aan 2 kanten open is maar dmv draad op haspel is af te sluiten om als rijbak te gebruiken .
Schuilstal wil ik ook graag 'mooier' maken , wat minder opvallend , eventueel wat rondom beplanten .
Ook een handig pad met op 't eind m'n grote hooibak zit nog bij de ideen .
Komt allemaal nog wel ja

Hopelijk binnenkort verhuisbericht zon
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptydo 15 jul 2010 - 0:23

Je hebt in ieder geval genoeg ideeen grijns , leuk hoor!
Ik hoop dat het nu gaat lukken met de afspraken met de boer, ook voor de toekomst. Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Emptywo 11 aug 2010 - 2:57

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





* Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Hoi Hoi *   * Hoi Hoi * - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
* Hoi Hoi *
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: