Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Foto's plaatsen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Foto's plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Foto's plaatsen   Foto's plaatsen Emptyzo 21 maa 2010 - 10:28

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je makkelijk en snel foto's kan plaatsen?
Al ik op foto's uploaden klik kom ik bij hotfrog uit.. en dan???
Het is me wel een keer gelukt met de kliko's maar geen idee hoe ik het toen gedaan heb hihi!

groetjes Nina
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Foto's plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's plaatsen   Foto's plaatsen Emptyma 22 maa 2010 - 0:41

Hieronder een (hopelijk duidelijke) handleiding hoe je foto's plaatst.

Als de foto al ergens op internet staat, bv. in een webfotoalbum (zoals bv. 'mijnalbum.nl') of op een andere website:


  1. Ga naar het webalbum waar je foto in staat.
  2. Kopieer de directe link naar de foto (even zoeken, dit is in ieder webalbum weer anders; de link moet beginnen met 'http://...' en eindigt meestal op '.jpg' of '.gif' of een andere foto-extensie).
  3. Ga terug naar je typeschermpje op het forum. Nu heb je twee mogelijkheden:
    a) Klik op de knop 'Afbeelding' (of in het Engels 'Insert an Image') in de balk bovenaan je typeschermpje > plak de gekopieerde URL (=link) in het schermpje (door rechtsklikken > 'plakken') en klik op 'OK' (of 'insert'); of
    b) typ op de plaats waar je de foto in wilt voegen [ img ] (maar dan zonder spaties) > plak de gekopieerde URL daar direct achter (door rechtsklikken > 'plakken') > typ direct na deze URL [ /img ] (ook weer zonder spaties)


Als de foto niet op internet staat maar op je computer:


  1. Klik op de knop 'Upload een afbeelding' (ofwel 'Host an Image').
  2. Klik in het schermpje dat je nu krijgt op 'Bladeren' en zoek vervolgens het fotobestand in je computer.
  3. Dubbelklik op dat fotobestand; het verschijnt nu op de regel 'File'.
  4. Klik in het volgende schermpje in de middelste regel achter 'Image', dan rechtsklikken en 'kopiëren' ('copy') kiezen (als je PC nu vraagt of je toegang tot het klembord wilt toestaan, kies dan 'toestaan').
  5. Klik weer op de knop 'Upload een afbeelding' ('Host an Image') zodat het servimg.com-schermpje weer verdwijnt.
  6. Rechtsklik in je typeschermpje op de plaats waar je de foto in wilt voegen en kies 'plakken' ('paste'). Klaar!


Ik hoop dat ik niks ben vergeten knipoog.


Laatst aangepast door Marja op do 23 okt 2014 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Aanpassing was nodig.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
 
Foto's plaatsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stalling nog enkele plaatsen vrij

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: